BingoSpa sól do stóp ze skłonnościami do zimnych stóp z borowiną

Cześć. Zapraszam dziś na ostatnią recenzję, ostatnią, bo przedstawię Wam ostatnią sól jaka znalazła się w mojej paczce od http://www.bingosklep.com/. Sól do stóp ze skłonnościami do zimnych stóp z borowiną.

Informacje  producenta:
Borowinowa sól do stóp BingoSpa  zawiera ekstrakt borowinowy, związki mineralne oraz ekstrakt z lawendy.Borowina to inaczej nieodwodniony torf, który powstaje w wyniku rozkładu roślin w środowisku wilgotnym, przy niewielkim dostępnie powietrza. Tak powstały torf jest bogactwem  kwasów huminowych, enzymów, estrogenów i mikroelementów.Borowinowa sól BingoSpa działa rozgrzewająco i przeciwzapalnie. Łagodzi bóle towarzyszące schorzeniom stawów, kości i mięśni.Działanie borowiny wspomagają dodane do soli BingoSpa związki magnezu i cynku. Zawarte w soli mikroelementy - żelazo, chrom, molibden, miedź - wzmacniają i odżywiają delikatną skórę stóp.Badania potwierdziły, że borowinowa sól BingoSpa jest skutecznym środkiem na rozgrzanie zimnych stóp i likwidację dyskomfortu jaki się z tym wiąże. Sól BingoSpa jest bardzo dobrze tolerowana przez skórę, nie zaobserwowano podrażnień typu: zaczerwienienie, pieczenie, świąd zarówno podczas kąpieli  jak i bezpośrednio po jej zakończeniu. 
Moja opinia: 
Jestem bardzo pozytywnie zaskoczona efektami jakie daje sól, rzeczywiście bardzo rozgrzewa stopy, będzie idealna na zimę, kiedy nasze stopy z reguły są zimniejsze. Sprawdzi się także u osób starszych, albo mających problemy z krążeniem i wiecznie zimnymi stopami przez cały rok, niezależnie od pory roku. Takie kuracje rzeczywiście pomagają. Producent zaleca, aby do miski z wodą wsypać dwie nakrętki soli, ja wsypywałam po jednej i już był świetny efekt. Poza działaniem rozgrzewającym zauważyłam, że sól bardzo ładnie zmiękcza naskórek i odpręża nasze stopy, szczególnie cenię to sobie kiedy mam - jak ja to mówię dzień w biegu, a moje stopy pod koniec dnia się buntują. Serdecznie polecam Wam wersję rozgrzewającą, jest równie dobra jak ta zielona do stóp ze skłonnością do pocenia się ( efekt chłodzenia ).
Dziękuję za możliwość przetestowania.
Link do soli:
550 gram kosztuje 10,60 zł

12 komentarzy:

  1. Na jesień i zimę chętnie zakupie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Skoro dla zimnych stóp to w sam raz dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. markę lubimy, ale o tym kosmetyku pierwsze słyszymy!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Markę lubię, sole już odrobinę mniej, ale fakt że jest do zimnych stóp jest na plus :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja już kilka razy przymierzałam się do zakupu tej soli. Fajnie, że się sprawdza. Przy najbliższej okazji muszę zakupic

    OdpowiedzUsuń
  6. Na szczęście nie mam problemów ze stopami ale produkt wydaje się być interesujący:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ooo, to coś dla mnie, ja mam zawsze zimne stopy, nawet przy upałach :) Ja mam obecnie sól z Bingo, ale dla zmęczonych i opuchniętych stóp, też jestem zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Coś dla mojego P., On ma wiecznie zimne stopy i nawet latem, gdy na dworze jest ponad 30 stopni, potrafi chodzić w wełnianych bamboszach ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. świetna pierwszy raz widzę takie coś :)

    OdpowiedzUsuń
  10. muszę ją polecić koleżance, bo ciągle jej zimno w stopy

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Kobiece Fascynacje , Blogger