BIOXSINE ziołowy szampon przeciw wypadaniu włosów

Cześć. W ten pochmurny dzień zapraszam Was na recenzję BIOXSINE - ziołowego szamponu przeciw wypadaniu włosów. Na opakowaniu znajdziemy informację, że jest on przeznaczony do włosów tłustych. Producent pisze, że występuje w 3 wariantach: do włosów normalnych/ suchych, przetłuszczających się i w wersji przeciwłupieżowej.
 Produkt dostajemy w kartoniku, na którym zawarte są ważne  informacje.



 Pojemność 300 ml , plastikowa butelka z zamknięciem na klik.




Barwa szamponu bardzo mnie zaskoczyła, jak widzicie na zdjęciu nie jest to typowy kolor dla szamponów. Zapach bardzo specyficzny ziołowy, dla mojego nosa przyjemny. Konsystencja - coś po środku, nie jest wodnita ani za gęsta. 

Moja opinia:
Szampon dobrze oczyszcza włosy, wystarczy mała ilość, by się pienił, po jego użyciu włosy są świeże około 3 -4 dni, choć ja i tak staram się myć włosy co drugi dzień. Jest to szampon ziołowy więc zawsze używam go w komplecie z odżywką.Szampon nie podrażnia skóry głowy. Jest bardzo wydajny. Włosy są w lepszej kondycji, nie puszą się, są sypkie i miłe w dotyku. Co najważniejsze nie wypadają, choć ja od dawna używam szamponów przeciwko wypadaniu, przed szamponem BIOXSINE używałam Dermeny. Szamponu możecie śmiało używać do każdorazowego mycia włosów, ja używam co drugie mycie.
Polecam wypróbować. Dziękuję za możliwość przetestowania.

16 komentarzy:

  1. Nie miałam nigdy tego szamponu, super jak się sprawdził u ciebie

    OdpowiedzUsuń
  2. Jestem ciekawa jakby sprawdził się u mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja też już go przetestowałam i jestem zadowolona, choć trudno mi ocenić jego działanie przeciw wypadaniu włosów. Za to zaskoczyło mnie, że nie plącze włosów. Daję radę je rozczesać nawet bez zastosowania odżywki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja zawsze nakładam odżywkę :) , od dawna stosuje różne kuracje na wypadanie, a on ten efekt podtrzymał więc chyba działa:):)

      Usuń
  4. Przydałoby mi się coś na wypadanie włosów - coraz mniej ich ;(

    OdpowiedzUsuń
  5. ostatnio głośno się zrobiło o tych produktach , nie powiem bo mnie też kuszą i zastanawiam się nad zakupem tych bądź seboradinu,

    OdpowiedzUsuń
  6. u mnie szampon ograniczył wypadanie włosów, więc jest skuteczny :)

    OdpowiedzUsuń
  7. nie miałam jeszcze, ale nadrobię to :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Przydał by mi się taki szamponik <3

    OdpowiedzUsuń
  9. zastanawia mnie skład ;) nie znam tego szamponu :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Też niebawem o nim napiszę :D U mnie niestety nie przedłużył świeżości włosów, a na to liczyłam :<

    OdpowiedzUsuń
  11. Na zdjęciu nie mogłam doczytać INCI :/ a jestem ciekawa, jakie detergenty w nim są.

    OdpowiedzUsuń
  12. dla mnie najważniejsze, że nie podrażnił skóry głowy :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo ciekawią mnie kosmetyki tej marki, ale jeszcze nie miałam okazji wypróbować.

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie próbowałam go jeszcze, ale by się przydał.

    OdpowiedzUsuń