Kolagenowe płatki pod oczy BEAUTYFACE

Cześć. Wczoraj postanowiłam zrobić sobie wieczorek SPA, nie obyło się również bez płatków pod oczy, akurat dostałyśmy na ostatnim spotkaniu blogerek płatki od http://beautyface.pl/, była więc okazja by je przetestować. Na pierwszy ogień wybrałam wersję przeciwzmarszczkową, pobudzającą cyrkulację z diamentami i drobinkami złota.

Moja opinia:
Płatki dobrze przylegają do skóry, nie są bardzo nawilżone ( przynajmniej jak porównuję do innych jakie stosowałam ) trudno mi mówić o ich działaniu przeciwzmarszkowym, natomiast efekt jaki zauważyłam natychmiast po ściągnięciu to znaczne rozjaśnienie moich cieni pod oczami, oj gdyby taki efekt się utrzymał byłoby super... nie są to płatki do których będę wracać, bo opakowanie zawierające dwa płatki kosztuje 5 zł, a za niewiele więcej - 6 zł kupuję 30 sztuk płatków Purederm z Biedronki. Zobaczę jak sprawdzą się inne wersje, bowiem dostałyśmy 3 rodzaje.

Dziękuję za możliwość przetestowania.

14 komentarzy:

  1. Warto to wypróbowąć tym bardziej że kolagen jest ciekawym składnikiem w kosmetykach.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja kiedyś miałam te płatki i bardzo mi się podobały - skóra pod oczami była tak gładka i przyjemna w dotyka, że ja chętnie bym do nich wróciła :p

    OdpowiedzUsuń
  3. nie miałam, ale chętnie wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  4. mam takie płatki ale jeszcze nie używałam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo lubię płatki pod oczy :) Moje ulubione to prestige z Rossmanna :)

    OdpowiedzUsuń
  6. czasami lubię się położyć z takim płatkami ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. nigdy nie miałam tych płatków, ale bardzo mnie kusza;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja jeszcze się za nie nie zabrałam, ale chyba niebawem to uczynię :)

    OdpowiedzUsuń
  9. To już chyba prędzej po te z Biedronki bym sięgnęła. Ja też kupiłam sobie takie pakowane parami gdzieś tam rok temu i niby efekt fajny, trochę chłodzi... i tyle. Chyba mi nic cieni nie rozjaśni.

    OdpowiedzUsuń
  10. oj dawno nie używałam takich płatków ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja nie używałam nigdy takich płatków, jednak fajnie by było czasem troszkę mocniej odżywić skórę pod oczami, ale raczej bym się skusiła na te z Biedronki ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Miło, że rozjaśnia trochę cienie pod oczami. Też mam z tym problem.

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja uzylam tej wersji przeciwko opuchnieciom i byla super!!!

    OdpowiedzUsuń
  14. Też lubię te PUREDERM :)))

    OdpowiedzUsuń