Młody Jęczmień Longverti i moja opinia

Cześć. Blogerska Majówka przyniosła mi możliwość przetestowania suplementu diety Greenovita Młody Jęczmień. Byłam bardzo ciekawa jak smakuje i jak sprawdzi się na dłuższą metę.




Informacje od producenta:
Zielony jęczmień stosują już gwiazdy i ludzie show-biznesu na całym świecie. Źdźbła jęczmienia są często określane mianem rogu obfitości w składniki witalne oraz jako najbogatszy środek spożywczy świata (dr Yoshihide Hagiwara). Zawiera prawie wszystkie z niezbędnych do podtrzymania procesów biochemicznych witaminy. Sławę początkowo przyniosły mu jego właściwości oczyszczające organizm. Następnie odkryto jego wspaniałe właściwości nie tylko opóźniające proces starzenia, ale nawet odbudowę DNA czy hamowanie rozwoju wielu poważnych chorób! Młody Jęczmień odnawia kwasowo – zasadową równowagę.
Jak spożywać?
1 łyżeczkę proszku Greenovita należy rozpuścić w szklance (ok 200 ml) wody, mleka lub ulubionego soku owocowego – ciecz nie może być gorąca! Wysoka temperatura niszczy wartościowe składniki zawarte w jęczmieniu np. unieczynnia enzymy. Dodatkowo nie wolno mieszać przygotowanego soku metalową łyżeczką lub innym mieszadełkiem – polecamy zastąpić je drewnianym, szklanym lub plastikowym. Zaleca się picie 2 szklanek  dziennie, najlepiej przed jedzeniem. Jęczmień można stosować jako dodatek do wszelkiego rodzaju sałatek, koktajli, smoothie itd.

Moja opinia:
Młody Jęczmień najlepiej posmakował mi w połączeniu z sokiem jabłkowym. Z wodą mineralną strasznie mi nie smakował, jakbym piła siano. Jak możecie zobaczyć na ostatnim zdjęciu proszek nie rozpuszcza się w 100% i zostaje osad, ja nie mam problemu żeby to wypić, ale dla wrażliwych może być to problem.
Jeśli chodzi o etykietę to szkoda, że nie mamy napisane ile dokładnie jest witamin.. możemy się domyślać heh..
Mieszamy łyżeczką plastikową wg zaleceń producenta.
Jeśli chodzi o działanie to przede wszystkim zauważyłam, że młody jęczmień nieźle oczyszcza nam jelita, przez 3 dni było u mnie ciężko, potem się skończyło na szczęście.
Więc myślę, że działa oczyszczająco.
Nie zauważyłam negatywnych skutków picia jęczmienia.
Dziękuję za możliwość przetestowania.

Komentarze

  1. Ja jęczmień (innej firmy) piję od stycznia ten mi nie smakuje i nie wiem dlaczego przypomina mi w smaku szpinak nie jęczmień ;/

    OdpowiedzUsuń
  2. ja łykam młody jęczmień w tabletkach i jestem zadowolona z jego efektów :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten co próbowałyśmy na spotkaniu w styczniu w smaku był lepszy, całe szczęście też go piję z sokiem jabłkowym bo inaczej by mi przez gardło nie przeszedł :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja go piję z sokiem jabłkowym lub pomarańczowym i rzeczywiście z jabłkowym jest dużo lepszy. Nigdy nie miałam problemów z jelitami, więc nie zauważyłam u mnie działania oczyszczającego, jest jednak gorszej jakości niż jęczmień innej marki, który stosowałam. Tam proszek całkowicie się rozpuszczał, tutaj, jak wspomniałaś, zostaje osad, który mnie osobiście przeszkadza i pozwala podejrzewać, że to nie jest sok z młodego jęczmienia a trawa, która jest gorsza jakościowo.

    OdpowiedzUsuń
  5. Słyszałam juz co nieco o tym jęczmieniu, ale jeszcze nie odważyłam się pić :D

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

OBSERWATORZY

FB

INSTAGRAM