Neauty Minerals mineralne cienie do powiek

Cześć. Od ostatniego spotkania blogerek stałam się posiadaczką cieni mineralnych od Neauty Minerals https://www.neauty.pl/. Dostałam dwa różne odcienie, każdy o garmaturze 1grama.


TURQUOISE STONE - ten odcień zdecydowanie nie jest dla mnie, do tego zawartość mieniących się drobinek przemawia na jego niekorzyść,  jeśli chodzi o pigmentację uważam, że jest bardzo dobra, mi przy nakładaniu cień się osypuje, ale muszę zaznaczyć, że  jest to moje pierwsze spotkanie z kosmetykami mineralnymi




FROSTY PEACH - to śliczny kolor, od dawna takiego szukałam, szkoda tylko, że zawiera drobinki, tutaj pigmentacja również jest bardzo dobra

Cienie są w małych, wygodnych zakręcanych słoiczkach , nie ma problemu aby wydobyć produkt. Każdy cień posiadał folię ochronną. Są dobrze napigmentowane i na mojej bazie jaką stanowi korektor trzymają się do wieczora. Dziękuję za możliwość wypróbowania.

14 komentarzy:

  1. Ten drugi bardzo mi się spodobał :)

    OdpowiedzUsuń
  2. oba kolorki mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  3. JA ostatnio pokusiłam się o cienie mineralne z TBS i muszę rzec tylko tyle że jak do tej pory nic lepszego nie miałam :) Twoje oba kolorki mi sie spodobały ten turkus iście letni odcień.

    OdpowiedzUsuń
  4. Oba mi się podobają, musze kiedyś się w nie zaopatrzyć :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie używam cieni, więc nie zachęciłaś mnie, tym bardziej, że kolory nie moje.

    OdpowiedzUsuń
  6. Kolorki oba nadają się na lato, cudo!

    OdpowiedzUsuń
  7. oba kolorki są bardzo ładne :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Drugi kolorek bardziej mi się podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ładnie się prezentują :) Ten turkusowy zapewne ładnie będzie wyglądał na dolnej powiece :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Brzoskwinka urocza. Jeszcze nigdy nie miałam cieni mineralnych. Muszę wreszcie wypróbować

    OdpowiedzUsuń
  11. No widzisz, mnie też te drobiny w Frosty Peach strasznie denerwują. Ale turkusowy piękny :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Kobiece Fascynacje , Blogger