Recenzja kremu pod oczy Murier Collagen Hydration eye

Cześć. Przychodzę dziś do Was z recenzją kremu pod oczy Murier Collagen Hydration eye. Kremy pod oczy to coś bardzo ważnego w mojej pielęgnacji. Stosuję je dwa razy dziennie - rano i wieczorem. Ważne, by krem nawilżał, pielęgnował i nie podrażniał wrażliwych okolic moich oczu.



Informacje od producenta:
Krem pod oczy Collagen Hydration eye został stworzony po to, by odpowiedzieć na potrzeby delikatnej skóry wokół oczu. Codzienna aktywność, zmęczenie, stres i emocje powodują, że skóra ta jest szczególnie podatna na powstawanie drobnych zmarszczek i przebarwień. Krem pod oczy Collagen dzięki zawartości ekstraktu z kiełków sojowych i pszenicznych działa dotleniająco, zapewnia pełne nawilżenie i odżywienie skóry. Dodatek kolagenu poprawia elastyczność i sprężystość skóry i nie pozwala na utrwalanie się zmarszczek mimicznych. Zawarte w komórkach roślinnych flawonoidy przeciwdziałają przedwczesnemu starzeniu oraz pobudzają naturalne procesy regeneracji skóry. Polisacharydy i kwas hialuronowy zapewniają długotrwałe nawilżenie i wygładzenie.

Cena 109 zł za 20ml

Moja opinia:
Krem zachwycił mnie swoją lekką konsystencją, wchłania się niemal natychmiastowo, jest to dla mnie bardzo ważne. Nie podrażnia, korektor się nie roluje. Z samego początku stosowania tego kremu obawiałam się, że na wieczór będzie za słaby. Zawsze wybierałam na noc treściwsze kremy. Moje obawy były bezzasadne - krem fantastycznie nawilża ( jestem jeszcze przed 30-stką ) i mnie w pełni takie nawilżenie wystarcza. Skóra pod oczami wygląda lepiej, jest wygładzona. Widzę różnicę przed i po stosowaniu kremu. Do tego produkt jest bardzo wydajny. Same plusy, no może oprócz ceny, bo za kosmetyk musimy zapłacić aż 109 zł, czy warto? Powiem tak - pojemność jest większa od standardowych kremów pod oczy, niby tylko 5 ml, ja jednak widzę, że wystarczył na dłużej, do tego szybkie wchłanianie i nawilżenie. Warto jeśli chcecie wydać więcej na porządny kosmetyk:)

Dziękuję za możliwość przetestowania produktu.

4 komentarze:

  1. Troszkę drogo...Może kiedyś przy grubszym portfelu się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. kocha kremy pod oczy :) mam z tej arki krem z witaminą C i też go sobie chwalę

    OdpowiedzUsuń
  3. Wydaje mi się, że cena jest zbyt wygórowana,

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Kobiece Fascynacje , Blogger