Recenzja produktów Lambre

Witam Was. Na spotkaniu Blogerska Majówka każda z nas otrzymała upominki od http://pl.lambre.eu/. Stałam się posiadaczką lakieru do paznokci o delikatnym kolorze.


Produkt został umieszczony w złotym kartoniku, idealnym na prezent. Pojemność 10 ml, lakier ważny 6 miesięcy od otwarcia. Jak wiecie ja raczej nie maluję paznokci, więc i tym razem lakier trafił w ręce mojej Mamy. Kolor bardzo blady, widoczny dopiero po 2 warstwach na płytce paznokcia. Do tego konsystencja - lakier bardzo łatwo migruje, jest trochę wodnity. Trwałość - około 3 dni.

Drugim produktem był błyszczyk do ust. Dostałam kolor nr 25.

Pojemność 7 ml.
Ważny 12 miesięcy od otwarcia.
Błyszczyk to kompletnie nie moja bajka, bardzo klei usta, ma bardzo małe drobinki, które ja jednak wyłapuje.

Firma LAMBRE poszukuje do współpracy Konsultantek. Jeśli chcecie zarobić dodatkowe pieniądze i kupować kosmetyki LAMBRE do 45% taniej możecie skontaktować się z firmą pisząc na maila: polska@lambre.pl. Rejestracja internetowa: https://crm.lambre.eu/register.html

Komentarze

  1. Mam ten sam lakier i potwornie smuży. Szkoda, bo kolor jest idealny. Błyszczyk też chyba mam ten sam i bardzo ładnie wygląda na ustach, a drobiny, których nie cierpię w błyszczykach, temu dodają akurat uroku.

    OdpowiedzUsuń
  2. super błyszczyk ;D

    http://zyciowa-salatka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. ta firma mnie nie przekonuje :)

    OdpowiedzUsuń
  4. błyszczyk ładny a lakier to taki idealny do frencha:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Lakier wygląd ciekawie, błyszczyk również- chętnie bym go zobaczyła jak prezentuje się na ustach :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Znam produkty Lambre, bardzo je lubię i cenię :D

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

OBSERWATORZY

FB

INSTAGRAM