Recenzja produktów od FM

Cześć. Na spotkaniu blogerek w Katowicach otrzymałyśmy paczuszkę z produktami od firmy FM https://www.fmgroup.pl/, bardzo mnie zaciekawiła, w środku znalazłam osuszacz do lakieru, czarny lakier i top coat. Całość prezentuje się tak:

 
Lakier jest w kolorze czarnym, nazwa odcienia to black rose, otrzymujemy go w kartonowym pudełeczku, pojemność to 10 ml, pędzelek jest bardzo wygodny i ułatwia aplikację, kolor jest głęboki, intensywny, widać ładny połysk, jeśli macie wprawę to pewnie nie narobicie sobie smug, zależy to moim zdaniem od umiejętności. Krycie jest całkiem niezłe i można się obyć bez dwóch warstw. Dodatkowo warto wspomnieć, że lakier zawiera składniki aktywne: wapń, keratynę, witaminę A i E, które pielęgnują paznokcie. Trwałość całkiem fajna, 5- 6 dni to fajny wynik:). Mama jest zadowolona.


Top coat ma pojemność 10 ml i również jest umieszczony w kartonowym, czarnym pudełku, ma nadawać pomalowanym paznokciom połysk, zwiększać intensywność koloru oraz chronić lakier przed matowieniem i blaknięciem. Ma filtry UV. Mama jest bardzo zadowolona, nigdy nie używała takiego produktu, tak jak Wam wyżej pisałam 5-6 dni utrzymywania się lakieru na paznokciach to dla mojej Mamy prawdziwy hit, myślę, że stoi za tym top coat, wiadomo przy pracach domowych z trwałością lakierów bywa różnie.

 Osuszacz do lakieru ma pojemność 50 ml, jest w sprayu, jego głównym zadaniem ma być przyspieszanie wysychania lakieru, dodatkowo ma chronić paznokcie przed powstaniem zarysowań i smug. Z tym produktem Mama się nie polubiła. Dlaczego? Hmm wg nas psika za mocno, dosłownie ocieka potem po palcach, dodatkowo jest tłusty. Mama będzie dalej testować, ale pierwsze wrażenia są na nie.




Dziękuję za możliwość przetestowania.

13 komentarzy:

  1. Nie miałam nic z tej marki, ale wiele dobrego o nich słyszałam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja również jeszcze nic nie miałam z tej marki :)

      Usuń
  2. ten wysuszacz u mnie też się nie sprawdza - ocieka z dłoni na wszystko dookoła, zostawia tłustą ale wysuszającą skórki warstwę... koszmar

    OdpowiedzUsuń
  3. szczerze przyznam, że nie kuszą mnie kosmetyki FM, ale zapachy mają całkiem całkiem ;p

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystkie osuszacze z atmizerem niestety zbyt dużo produktu 'wypsikuja' i ociekaja nim palce ale ją je pomimo wszystko lubię ;) jakoś nie przeadam za produktami z FM ale dobrze że lakier i top się sprawdził.

    OdpowiedzUsuń
  5. A ja z FM zamówiłam perfum, czekam na niego :) spodobał mi się u koleżanki i zamówiłam taki sam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja mam z FM bazę pod cienie, która swoją drogą jest bardzo fajna i 2 cienie ;) sprawdzają się też fajnie, bo są mocno napigmentowane i trwałe ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jeszcze nic nie uzywałam z FM, słyszałam jedynie że mają duży wybór perfum

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie przepadam za produktami z firm wysyłkowych, zbyt wiele razy się nacięłam, ale przyznaję te elegancję pudełeczko kusi, sam produkt już niestety mniej. Lakier wygląda jak ze sklepu po 2-3 zł, a nie dobrej firmy kosmetycznej.

    OdpowiedzUsuń
  9. uwielbiam zapachy tej firmy!

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie lubię wysuszaczy w takiej formie, wolę te w formie lakierów nawierzchniowych. Ja mam czerwony lakier i matowy top, ale jeszcze nie wyrobiłam sobie na ich temat opinii.

    OdpowiedzUsuń
  11. z FM miałam jedynie perfumy :)

    OdpowiedzUsuń