Śnieżka- pyszny sponsor upominków na Blogerską Majówkę

Cześć. Jednym ze sponsorów spotkania, w którym miałam przyjemność brać udział- Blogerska Majówka była Śnieżka http://www.sniezka-invest.pl/pl/. Obdarowała nas bardzo hojnie i pysznie.









Zacznijmy od wafelków. Najbardziej do gustu przypadłe mi te z nadzieniem michałków, świetne połączenie- wafel + michałki. Najmniej smakowały mi kokosowe- jak dla mnie za słodkie. Cytrynowe były pyszne- nie pamiętam kiedy ostatnio jadłam cytrynowe wafle:). Całą resztę upominków mogłyście poznać w moich wcześniejszych recenzjach, na uwagę zasługują Galaretki w czekoladzie i Michałki z Hanki Premium. Dziękujemy firmie za włączenie się w nasze spotkanie.

Komentarze

  1. owocowe grafitti najpyszniejsze ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dla mnie jak na razie najpyszniejsze były właśnie wafelki kokosowe. Michałkowych nie zapamiętałam, więc chyba nie powalały, cytrynowe natomiast zupełnie mi nie podeszły.

    OdpowiedzUsuń
  3. łakocie i witaminy ;) hehe ale robisz smaka Kochana ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. O ja, chyba zaraz pójdę do sklepu po cosik słodkiego :P

    OdpowiedzUsuń
  5. ale mi smaka narobiłaś...jak ja kocham słodkości :)

    OdpowiedzUsuń
  6. I narobioas mi chęci na slodkosci ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Pyszności, ale jak dla mnie choć kuszą to ich skład czasem pozostawia wiele do życzenia.

    OdpowiedzUsuń
  8. mmm, ale pyszności! jadłabym!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

OBSERWATORZY

FB

INSTAGRAM