Sól do stóp ze skłonnościami do pocenia BingoSpa recenzja

Cześć. Zapraszam na recenzję soli do stóp ze skłonnościami do pocenia BingoSpa. Już kiedyś w moim denku ta sól pojawiła się, kolejny raz zagościła w mojej łazience dzięki uprzejmości http://www.bingospa.pl/. Tak więc będzie to naprawdę solidna recenzja, bo produkt znam od dawna.


Sól - pojemność: 550 g
Informacje ze strony producenta:
Sól do stóp BingoSpa zawiera wyciąg z mięty, olejek miętowy oraz siarczan magnezu, siarczan glinowo-potasowy. Hamuje pocenie, daje uczucie odprężenia, zmiękcza naskórek.Badania potwierdziły, że sól BingoSpa jest skutecznym preparatem  przeciw poceniu się stóp. Sól BingoSpa jest bardzo dobrze tolerowana przez skórę, nie zaobserwowano podrażnień typu: zaczerwienienie, pieczenie, świąd zarówno podczas kąpieli  jak i bezpośrednio po jej zakończeniu. Regularne kąpiele zdecydowanie zmniejszyły macerację naskórka oraz jej skłonność do pękania.
Sposób użycia: do naczynia z chłodną wodą wsypać dwie nakrętki soli BingoSpa, dokładnie wymieszać, moczyć stopy przez co najmniej 15 minut, po skończeniu osuszyć. Czynność powtarzać codziennie przez 7-14 dni. Profilaktycznie moczyć stopy w upalne dni.
 Moja opinia:
Sól ma bardzo intensywny zapach, miętą czuć w całym pokoju. Ja używam soli wsypując dwie nakrętki do miski z wodą i moczę stopy przez około 10 do 15 minut. W okresie letnim ta sól jest istnym wybawieniem dla naszych stóp po ciężkim dniu. Niemal natychmiast poczujecie ulgę, a stopy będą odprężone. Produkt doskonale chłodzi stopy. Sprawia, że są mniej potliwe. Niewątpliwie jest to świetny wybór w niskiej cenie, za niecałe 11 zł kupujemy sól, która rzeczywiście działa i robi swoje. Polecam z czystym sumieniem:)

Komentarze

  1. Chętnie wypróbuję, ja używam aktualnie miętowego mydełka do stóp z BingoSpa i również jestem z niego zadowolona.

    OdpowiedzUsuń
  2. Lubię kosmetyki BingoSpa ale tej soli jeszcze nie miałam. Zapowiada się ciekawie

    OdpowiedzUsuń
  3. miałam jakąś inną sól z Bingospa. Tej nie znam, ale teraz latem by się przydała :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ostatnio moje stopki takich rzeczy wymagają ;P

    OdpowiedzUsuń
  5. Muszę wypróbować. Z produktami BingoSpa mam tak pół na pół - raz trafię na skarb, raz na bubel ;) Mam nadzieję, że tym razem to pierwsze ;) Nigdy nie miałam problemu z poceniem się stóp, dopiero od niedawna :(

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja za solami nie przepadam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam sole uwielbiam moczyć stopy, ale kompletnie brak mi na to czasu :(

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

OBSERWATORZY

FB

INSTAGRAM