Turban termalny Hair Spa i jego zastosowanie

Hej. Przychodzę do Was z recenzją turbanu termalnego, którego szczęśliwą posiadaczką stałam się podczas czerwcowego spotkania blogerek. Bardzo lubię dbać o moje włosy, stosować różnego rodzaju odżywki, maski. W tym celu zawsze stosowałam zwykłe czepki. Odkąd posiadam turban termalny nieco się to zmieniło.




 Krok po kroku - instrukcja :
Najpierw umyłam włosy szamponem. W międzyczasie podgrzewałam w gorącej wodzie wkłady.
Potem nałożyłam na włosy maseczkę i założyłam czepek, który był w zestawie.
Wkłady, które wcześniej zamoczyłam w gorącej wodzie włożyłam do środka turbanu, do specjalnych kieszonek zapinanych na rzep.
Specjalnie na zdjęciu nie są zapięte na rzep, możecie zobaczyć gdzie się je wkłada:)
Potem już tylko zapinamy rzepy i  turban na głowę:):)
W czasie zabiegu doznajemy przyjemnego uczucia rozgrzania ( będzie to super w zimie ), maseczka w tym czasie wnika głęboko w nasze włosy i czerpią one z niej wszystko to co najcenniejsze. Zabieg jest bardzo przyjemny i łatwy w zastosowaniu, wystarczy tylko podgrzać wkłady, założyć czepek, włożyć wkłady i turban na głowę. Potem już tylko relaksujemy się. Zabieg może trwać tyle na ile macie ochotę, jednak wiadomo, że z czasem wkłady stracą temperaturę.
Turban termalny to świetne rozwiązanie, kiedy chcemy odżywić nasze włosy i zapewnić im głęboką pielęgnację. Łuski włosa zostają otwarte i maska łatwo wnika w nasze włosy. Turban kosztuje 79,99, a w zasadzie cały komplet czepek, wkłady i turban.

Serdecznie dziękuję za możliwość przetestowania
http://www.hairspa.com.pl/


Komentarze

  1. Mam ten turban i bardzo go lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wiem, że to niby szybka sprawa, ale mimo wszystko nie chciałoby mi się tak bawić. Za dużo z tym zachodu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja też się muszę zgodzić...coś mnie trafia jak muszę nałożyć maskę na kilka minut, a co by się działo jak jeszcze musiałabym turban przyszykować :D

      Usuń
  3. Ciekawy wynalazek, na pewno wygodniejszy niż turban z ręcznika + ciepły nawiew suszarki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. czego oni jeszcze nie wymyślą hihi :)
    ale super !

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajna sprawa, ale chyba nie chciałoby mi się z niego korzystać.

    OdpowiedzUsuń
  6. a mnie nie trzeba takiego wynalazku:D:D

    OdpowiedzUsuń
  7. chyba skuszę się na jego zakup :):)

    OdpowiedzUsuń
  8. Prosty, a jaki ciekawy wynalazek :D
    Swoją drogą, pozwoliłam sobie nominować Cię do zabawy w "Liebster Blog Award" :) Będzie mi bardzo miło, jeśli weźmiesz udział w zabawie i odpowiesz na zadane przeze mnie pytania ;) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  9. Szkoda, że taka cena... bo z chęcią bym przetestowała ;D Może kiedyś nazbieram ;D

    OdpowiedzUsuń
  10. Zafundowałabym sobie taki turban, ale pewnie nie miałabym czasu go używać :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajna sprawa tylko trochę "zabawy" z takim zabiegiem jest:)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

OBSERWATORZY

FB

INSTAGRAM