Wygładzające kolagenowe płatki przeciw cieniom i opuchliźnie BEAUTYFACE

Hej. Kolejne płatki pod oczy jakie zdecydowałam się przedstawić to płatki wygładzające kolagenowe przeciw cieniom i opuchliźnie. W opakowaniu znajdują się 2 sztuki.



Moja opinia:
Płatki przeciw cieniom i opuchliźnie bardzo dobrze przylegają do skóry, są odpowiednio nawilżone, niestety po ich ściągnięciu nie zauważyłam nic szczególnego, no może poza wygładzeniem skóry, wersja przeciwzmarszczkowa zrobiła więcej, bo rozjaśniła moje cienie. Ta okazała się dla mnie za słaba. Może to kwestia skóry pod oczami, moja jest wymagająca. Niemniej cały zabieg jest przyjemny, można się zrelaksować i poleżeć z takim płatkami. Wciąż jestem zdania, że istnieją lepsze płatki w niższej cenie. Cieszę się, że mogłam przetestować i wypróbować płatki BEAUTYFACE. 

Zapraszam Was na stronę http://beautyface.pl/, gdzie możecie zapoznać się z ofertą firmy.

Komentarze

  1. Moja skora też jest wymagająca, ale lubię to odświeżenie po płatkach :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Takie wynalazki mnie nie kusza póki co.

    OdpowiedzUsuń
  3. Miałam kiedyś jakieś płatki kolagenowe - po nich skóra była taka mięciutka :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Podoba mi się ten produkt :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam takie zabiegi z maseczkami w zestawie, ciekawe czy u mnie by się sprawdziły.

    OdpowiedzUsuń
  6. Dla chwili relaksu super, ale mnie nie kuszą :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Moje jeszcze nieotwarte, ciekawe jak się spodobają mojej mamie:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja swoich jeszcze nie tknęłam, planuję dzisiaj swój wieczór z pięknem ;)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

OBSERWATORZY

FB

INSTAGRAM