Krem pod oczy Gold Research od Murier

Cześć. Zapraszam Was dziś do przeczytania recenzji kremu pod oczy. Krem z wyższej półki, ale naprawdę warty uwagi. Mowa o : kremie pod oczy Gold Research od http://murier.com/
Kosmetyk został opracowany z myślą o delikatnej, wrażliwej skórze wokół oczu, która potrzebuje szczególnej troski, by zachować gładkość i świeży młodzieńczy blask. Olej z pestek winogron odbudowuje  i wzmacnia barierę ochronną skóry. Połączenie roślinnych komórek macierzystych i kwasu hialuronowego gwarantuję wysoką efektywność działania odmładzającego. Zawarte w produkcie polisacharydy tworzą na powierzchni skóry film ochronny i zapewniają długotrwałe nawilżenie. Złoto koloidalne hamuje proces powstawania zmarszczek, wygładza i spłyca zmarszczki już istniejące. Zwiększa elastyczność naskórka i zmniejsza przebarwienia. 

Opakowanie: krem dostajemy w kartoniku o dość prostej szacie graficznej. Kosmetyk w tubce:
 Konsystencja gęsta, szybko się wchłania.
Skład:
Cena 109 zł za 20 ml .
Moja opinia:
Pomimo dość długiego składu kosmetyku, który może budzić obawy krem świetnie działa.
Długotrwale nawilża skórę pod oczami. Po tygodniu stosowania można już zobaczyć pierwsze efekty - wygładzenie, lepszy koloryt ( mam wrażenie mniejszych cieni ) . Krem stosowałam jako profilaktykę zmarszczek. Komuś wyraźnie może przeszkadzać cena, jeśli jednak ktoś chce wydać więcej warto go sobie sprawić, bo nawilża zdecydowanie lepiej niż kremy drogeryjne i jest bardzo wydajny. Korektor się nie roluje, nadaje się więc pod makijaż. Nie podrażnia okolic oczu. Ma delikatny zapach, co mi akurat nie przeszkadza. Jestem jak najbardziej na plus, uważam, że jest wart swojej ceny, bo zarówno wydajność jak działanie są na wysokim poziomie. 

Komentarze

  1. Nie znam tego kremu, ale dobrze, że się sprawdza :) no i plus za wydajność przy takiej cenie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawy produkt, ja osobiście nie znam tej firmy. Ale co nieco już o niej słyszałam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Podoba mi się jego działanie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jeszcze nic nie mialam z tej firmy, ale wygląda ciekawie

    OdpowiedzUsuń
  5. ja zaczynam szukać jakeigoś fajnego pod oczy i ten mnie zaciekawił ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. nie znam, ale dobrze wiedzieć, że jest świetny :)

    OdpowiedzUsuń
  7. ooo ciekawy ;D Szkoda, że cena taka wysoka, no ale za jakość się płaci

    OdpowiedzUsuń
  8. mi cena nie przeszkadza, ważne że skuteczny ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja miałam krem do twarzy z witaminą C tej marki i niestety nie spełnił moich oczekiwań, ani zapewnień producenta, więc mimo wszystko na kolejny ich kosmetyk raczej prędko się nie skuszę.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

OBSERWATORZY

FB

INSTAGRAM