Delia Dairy fun żel pod prysznic o zapachu jagody

Cześć. Zapraszam Was dzisiaj do recenzji żelu pod prysznic firmy Delia  o ciekawym zapachu - jagody , produkt dostałam w paczce przy okazji czerwcowego spotkania blogerek.
Od samego początku moje zainteresowanie wzbudziły piękne, ciekawe opakowania tych produktów, otrzymałam również jagodowy peeling do ciała z tej samej serii. Żel ma świetne opakowanie, z pewnością ozdobi naszą łazienkę. Co o nim sądzę,  jak się sprawdził, zapraszam dalej.

 Butelka o pojemności 400 ml, żel ważny 6 miesięcy od otwarcia.


 Wygodne zamknięcie typu klik.
 Producent pisze:
Kremowy żel do kąpieli o zapachu aromatycznej jagody, delikatnie myje i nawilża, cudowny zapach i kremowa piana to wyjątkowa przyjemność dla ciała i zmysłów.

Moja opinia:
Tak jak wspomniałam powyżej na uwagę zasługuje ciekawa szata graficzna. Sama butelka wykonana jest z twardszego plastiku, co mi osobiście nie za bardzo pasuje, bo podczas kąpieli mam problem, by wydobyć żel. Pachnie pięknie, rzeczywiście jagodowo, jednak zapach nie utrzymuje się na skórze po kąpieli czy prysznicu. Konsystencja moim zdaniem nie jest kremowa, możecie zobaczyć na zdjęciu. 
Co ciekawe żel barwi wodę w mojej wannie, może tego nie widać na zdjęciu, ale ma delikatny odcień jagód. Nie pieni się jakoś specjalnie. Dodatkowo mam wrażenie, że przesusza moją skórę. Nie jest to żel po który sięgnę ponownie. Jestem ciekawa co o nim sądzicie?

Dziękuję za możliwość przetestowania.

Pozdrawiam:*

Komentarze

  1. Z wyglądu bardzo kusi, ale działaniem średnio :/

    OdpowiedzUsuń
  2. Kocham jego zapach, resztę mogę mu wybaczyć ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Szkoda, że zapach nie utrzymuje się długo, ale musi być przepiękny... :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Opakowanie przyjemnie dla oka :) Ja nie miałam jeszcze tego produktu.

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam produkty o zapachu jagód/borówek. ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jagodowe kosmetyki średnio lubię, ale jak będę miała okazję to powącham ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. jak przesusza to zdecydowanie nie dla nie, nie znoszę tego:(

    OdpowiedzUsuń
  8. mimo, że przesusza to i tak z chęcią wzięłabym z nim prysznic :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Zapach fajny, ale jak wysusza skórę to odpada. Nie zawsze chce mi się używać balsamu

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam jagódki w każdym wydaniu, więc pewnie by mi się spodobał :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajne opakowanie :) Przyciąga wzrok, szkoda że nie do końca się sprawdza

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

OBSERWATORZY

FB

INSTAGRAM