Dłonie i stopy latem ( mini recenzje )

Cześć. Dziś o dwóch produktach, jeden to krem do rąk, drugi do stóp. To lato jest dla mnie wyjątkowo złe, moja skóra - szczególnie stóp jest przesuszona, nigdy takiej nie miałam. Zdałam sobie sprawę, że pielęgnacja dłoni i stóp jest konieczna przez cały rok i nie ma taryfy ulgowej.


Jak sprawdził się krem do rąk i paznokci o zapachu wiśni japońskiej Cztery pory Roku ?


Bardzo dobrze o dziwo, jak wiadomo kremy Cztery Pory Roku są tanie i nie spodziewałam się za wiele, stawiałam bardziej na zapach - jest bardzo ładny.
Krem zaskoczył mnie tym, że szybko się wchłania, nawilża dłonie i daje uczucie komfortu.
Jeśli nie przeszkadza Wam parafina w kremie do rąk to myślę, że warto wypróbować.


Ja za miniaturkę 50 ml zapłaciłam 2,50 zł , a pojemność 150 ml można dorwać na 4 zł. 
Co sądzicie o kremach z firmy Cztery Pory Roku?



Ten balsam do stóp kompletnie mnie rozczarował. Spójrzcie tylko na obietnice jakie wypisuje producent. Niestety ani jedna nie jest prawdziwa. Intensywne nawilżenie - nie zgadzam się. Wg mnie ten balsam nie robi nic. Kilka produktów z tej firmy się u mnie sprawdziło, ten okazał się kompletną porażką. Na szczęście szybko się skończył. Uff...

Polecacie jakieś fajne kremy do rąk i stóp, które faktycznie coś robią. Chętnie poczytam:)
Pozdrawiam:*

14 komentarzy:

  1. ten krem 4 Pór Roku jest jednym z moich ulubionych :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Przyznam się, że czasem zdarza mi się zapomnieć o kremie na stopy. Ale o dłonie dbam przez cały rok.

    OdpowiedzUsuń
  3. ja nie przepadam za tym kremem do rąk...
    pozdrawiam serdecznie
    Marcelka Fashion :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Miałam kiedyś krem do rąk z tej serii i był świetny :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Miałam ten krem do stóp rok temu, nie pamiętam jak się sprawdzał więc raczej to nie było nic szczególnego :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam peeling do stóp z No36 i całkiem nieźle się sprawdza :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Krem do rąk mam i lubię, natomiast tego do stóp jeszcze nie stosowałam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie miałam tych produktów. Kremów do stóp nie mam ulubionych ale do rąk polecam jak zawsze czerwony sos Eveline oraz Evree :)

    OdpowiedzUsuń
  9. o tak, o nasze kończyny musimy dbać cały, calutki rok. Znam ten krem do rąk i miło go wspominam. W ogóle to ja bardzo lubię cztery pory roku ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. nie miałam jeszcze tych produktów, szkoda że balsam do stóp Cie rozczarował :/

    OdpowiedzUsuń
  11. krem z Cztery Pory Roku lubię ;) ale ten balsam do stóp to widzę, że porażka ...;/

    OdpowiedzUsuń
  12. Staram się dbać o stopy i dłonie cały rok. :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Staram się dbać o moje stopy i dłonie, ale czasem marnie mi z tym idzie.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Kobiece Fascynacje , Blogger