Twarde jak diament...


 Hej. Zapraszam dziś na krótką recenzję produktu KillyS - diamentowego utwardzacza lakieru.
 Buteleczka standardowa, szklana, pojemność 10 ml.
 Pędzelek bardzo przyjazny, z łatwością pokrywa się nim płytkę paznokcia.
Wszystkie cenne informacje znajdujemy na opakowaniu:)

Opinia:
Top coat oddałam Mamie, niestety nie jest ona zadowolona w 100%. Nie można powiedzieć, że to bubel, bo rzeczywiście bardzo ładnie nabłyszcza, ale nie przedłuża trwałości lakieru. Hmm co dziwne producent zaleca żeby aplikować co 2 dni, więc nie bardzo to rozumiem.. wg tego już po 2 dniach trzeba się obawiać czy coś nam nie odpryśnie i znów nakładać. Sama nie wiem co sądzić o tym preparacie, prócz nabłyszczania nie zauważyłyśmy w nim nic specjalnego.

Dziękuję za możliwość wypróbowania.

Komentarze

  1. mam inną wersje i jest bardzo średnia;/

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziwne to jest, ja swój top nakładam przy malowaniu paznokci raz i normalnie się trzyma wszystko. Nie muszę powtarzać aplikacji co dwa dni.

    OdpowiedzUsuń
  3. zupełnie nie znam i chyba nie poznam..

    OdpowiedzUsuń
  4. Pierwszy raz spotykam się z nabłyszczaczem, którego aplikację trzeba powtarzać. Sama mam swoje ulubione lakiery wykończeniowe, więc na ten raczej się nie skuszę.

    OdpowiedzUsuń
  5. ja się z nim nie polubiłam - próbowałam na różnych lakierach i trwałość to maksymalnie 2 dni.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ta firma absolutnie mnie nie kusi ;/

    OdpowiedzUsuń
  7. mam swojego ulubieńca, a na tej marce się już zawiodłam :(

    OdpowiedzUsuń
  8. Ta marka to taka jakas srednia jest :/

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

OBSERWATORZY

FB

INSTAGRAM