Żel peelingujący do mycia twarzy AA

Hej. Dziś opowiem Wam o produkcie, który zachwycił mnie już od samego otwarcia. Żel peelingujący do mycia twarzy AA oil infusion przeznaczony jest do skóry wrażliwej i skłonnej do alergii.
Opakowanie: wygodna plastikowa tubka zamykana na klik.
Prosta szata graficzna. Z tyłu opis producenta. Pojemność :
150 ml .


W połowie składu mamy olejki avocado i babassu. Produkt testowany dermatologicznie z udziałem osób z alergicznymi chorobami skóry. Z hipoalergiczną kompozycją zapachową. Nie zawiera barwników, parabenów, pH neutralne dla skóry.

Konsystencja jest bardzo rzadka, ale mi to absolutnie nie przeszkadza, bo nie wpływa na wydajność. Mała ilość wystarczy do oczyszczenia całej twarzy. Żel zawiera liczne drobinki peelingujące, choć na zdjęciu jest to słabo widoczne. Zapach jest świetny, świeży, nienachalny, przyjemny dla nosa.
A teraz samo sedno: produkt świetnie radzi sobie z oczyszczaniem twarzy, dokładnie zmywa makijaż. Do tego stopnia, że zrezygnowałam z płynów micelarnych. Używam tylko płynu z garniera do oczu ( kupiłam w biedronce 125 ml - tylko do oczu ). Jednak samą twarz myję tylko tym żelem. Idealnie wszystko domywa. Twarz jest rzeczywiście aksamitna w dotyku, nie ma uczucia ściągnięcia ani wysuszenia. Dla mnie to połączenie żelu z peelingiem jest bardzo pozytywne. Twarz jest gładziutka, czysta i na tym mi zależy. Cena żelu to około 15 zł. Ja dostałam go kiedyś na spotkaniu blogerek. Kupię go ponownie, bo oprócz wydajności, zapachu, jego działanie jest fenomenalne! Polecam.

http://sklep.kosmetykiaa.pl/product-pol-461-AA-Oil-Infusion-ZEL-PEELINGUJACY-DO-MYCIA-TWARZY.html

Komentarze

  1. Ten żel musi być bardzo ciekawy. Muszę najpierw skończyć Biolaven

    OdpowiedzUsuń
  2. Nigdy go nie miałam, jak widzę warto wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie przepadam za drogeryjnymi produktami, ale może ten akurat wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  4. wydaje się być ciekawy. Na razie dokończę micelki, które mam i może się skuszę na zakup tego żelu :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Całkiem ciekawy, ale raczej nie dla mnie :) Ja stosuję osobno peeling i żel do mycia twarzy :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

OBSERWATORZY

FB

INSTAGRAM