Ciekawa przesyłka

Hej. Jakieś dwa tygodnie temu otrzymałam przesyłkę, której zupełnie się nie spodziewałam. Gdy zobaczyłam nadawcę wiedziałam już , że paczka zawiera kosmetyki. Po odpakowaniu moim oczom ukazała się taka zawartość:





Lakiery różnych firm w przepięknych kolorach, które zachęciły mnie do zaprzestania strasznego nałogu obgryzania paznokci i klaps niczym gwiazda Hollywood a za tym wszystkim piękna akcja wzór do naśladowania. Tym razem filmowe wyzwanie - napisz krótki scenariusz filmu, którego głównym motywem będzie powyższy symbol ( na paznokciu ) i wsparcie Fundacji DKMS.
Piękna niespodzianka:* 
Kto z Was również otrzymał taką przesyłkę? Myślę, że u Was również wywołała uśmiech na twarzy:):)

Komentarze

  1. Tez otrzymałam tą przesyłkę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ciekawa przesyłka :)

    OdpowiedzUsuń
  3. świetna paczuszka i jaka pomysłowa;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dostałam! Muszę zająć się zadaniem bo dnie mi miają, a ja nie mam pomysłu.

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajna przesyłka, lakiery mają śliczne kolorki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam i ja, byłam bardzo miło zaskoczona tą piękną paczką :)

    OdpowiedzUsuń
  7. ooo też bym się ucieszyła z takiej niespodzianki :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Też ją otrzymałam, super sprawa :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ucieszylabym się z takiej przesyłki :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Super ::) Zawsze marzyłam jako nastolatka zeby mieć taki klips :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

OBSERWATORZY

FB

INSTAGRAM