Delia matowy puder prasowany

Witam i zapraszam Was dziś na recenzję  matowego pudru prasowanego. W takie upały rzadko się maluję, w zasadzie tylko kiedy muszę i wtedy jak zawsze stawiam na puder matujący, bo bez niego świecę się niemiłosiernie. Moja mieszana skóra jest kapryśna szczególnie latem. Puder marki Delia otrzymałam na spotkaniu blogerek w Katowicach. Kiedy przeczytałam nazwę odcienia BRZOSKWINIOWY byłam pewna, że to kosmetyk nie dla mnie. Taki odcień na pewno będzie za ciemny. Zdecydowałam się jednak otworzyć...

 Opakowanie solidnie wykonane, czarne, niestety widać ślady naszych paluszków:(
 Skład podany z tyłu. Jest krótki w porównaniu ze składem pudru Rimmel Stay Matte. Pojemność 10 g, dla porównania Stay Matte 14 g.
 Lusterko.
 Gąbeczka.
Kolor pudru.

Opinia:
Po otwarciu kolor wcale nie wydał się aż taki ciemny. Niestety po aplikacji widać było, że odcina się, mimo tego, że jestem minimalnie opalona. Po za minusem jakim jest za ciemny kolor puder ma same zalety. Po pierwsze ma lusterko i gąbeczkę, co się przydaje i chwali. Po drugie nie tworzy maski, podejrzewam, że gdybym dostała inny kolor idealnie zgrywałby się z podkładem. Generalnie chodzi mi o to, że nie wchodzi tam gdzie nie trzeba, jest dobrze zmielony i go nie widać. Podobny efekt do Stay Matte z Rimmela. Jeśli chodzi o mat jestem bardzo zadowolona. W takie upały jakie mamy aktualnie za oknem moja skóra zachowuje mat do 5 godzin po zastosowaniu tego pudru, co wg mnie jest  świetnym wynikiem. Na stronie producenta wyczytałam, że mamy aż 5 odcieni. Uwaga ja mam nr 04, jest to 4 odcień w kolejności, a więc jestem pewna, że znajdę kolor dla siebie. Zobaczcie same jaka jest gama kolorystyczna:


11 komentarzy:

  1. Chyba nigdy nie miałam nic z tej firmy.

    OdpowiedzUsuń
  2. Pudrów z tej firmy chyba jeszcze nigdy nie używałam.

    OdpowiedzUsuń
  3. mnie ten kolor bardzo spasował :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie miałam. Dla mnie teraz kolor byłby zbyt jasny :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Lubię tę markę, tania, dostępna i ma kilka perełek. Ja lubię rozświetlenie, a Ty Kochana to już wiesz :)

    OdpowiedzUsuń
  6. nie miałam, może kiedyś wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  7. hmm, a u mnie gąbeczki nie było :D ale aplikuję go pędzelkiem i też jestem w sumie zadowolona

    OdpowiedzUsuń
  8. U mnie nie matowił na jakoś bardzo długo, a mam skórę suchą :( No i kolor. Jednak puder ma solidne opakowanie i doskonale nada się do torebki w razie poprawek w ciągu dnia.

    OdpowiedzUsuń
  9. Nigdy go nie miałam, ale może się skuszę? :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Firma Delia jest super miałam podkład a teraz mam bazę pod cienie ;), puder muszę wypróbować w takim razie, też mam mieszaną więc powinien się sprawdzić też i u mnie ;)

    OdpowiedzUsuń