Farmona antybakteryjny żel do rąk PROTECT

Cześć. Na spotkaniu blogerek w paczce od firmy Farmona znalazłam antybakteryjny żel do rąk PROTECT. Taki kosmetyk sprawdzi się idealnie w podróży lub zwyczajnie wtedy kiedy nie mamy możliwości skorzystać z wody i umyć rąk.
 Opakowanie bardzo poręczne, wygodne z pompką.

 Pojemność 50 ml. Skład dla zainteresowanych.
 Opis ze strony producenta:
Antybakteryjny żel do rąk wzbogacony o ochronny ekstrakt z zielonej herbaty i kompleks witamin: A, E, F. Zawarte w nim składniki aktywne zapobiegają nadmiernemu wysuszeniu dłoni, nawilżają je i chronią. Wzmocniona formuła żelu skutecznie działa już w 15 sekund. Czyści dłonie bez użycia wody i mydła zapewniając 99% czystości.


Moja opinia:
Żel przypadł mi do gustu. Ma delikatny ładny, zapach. Nie pozostawia żadnej tłustej powłoki po użyciu i szybko się wchłania, prawie, że od razu po aplikacji. Zajmuje mało miejsca w torebce i warto go mieć przy sobie. Nie zauważyłam, żeby jakoś bardzo przesuszał dłonie, wiadomo, produkty tego typu mają do tego tendencję, ale ten jakoś specjalnie nie szkodzi dłoniom. Fajny gadżet- kosmetyk, który przyda się do zmycia zarazków z naszych rąk. Używam go ja, mąż i mój syn (  jest też  wersja dla dzieci, które mają mniej niż 3 lata) w sytuacjach kiedy nie mamy możliwości umycia rąk. Żel jest bardzo wydajny. Jedna pompka wystarczy na jedną aplikację. 50 ml starczy na długo. Polecam i dziękuję za możliwość wypróbowania.

14 komentarzy:

  1. Dobrze jest mieć taki żel w torebce ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jakby nie było praktyczna rzecz.

    OdpowiedzUsuń
  3. Jeśli miałabym się skusić wybrałabym wersję dla dzieci, bo mój malec ma dopiero 2 lata :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jeszcze nie miałam żadnego produktu tego typu - aż wstyd się przyznać

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja też go bardzo polubiłam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. zawsze w torebce taki żelik mam ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Szukam żelu do mycia rąk ale bez alkoholu. Chyba takowego nie uświadczę w sklepach :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Hmm nigdy jeszcze nie miałam żelu antybakteryjnego, zazwyczaj noszę ze sobą chusteczki nawilżające :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Kobiece Fascynacje , Blogger