Jagodowy peeling do ciała - Delia

Cześć. Zapraszam na recenzję niesamowicie pachnącego peelingu do ciała od marki DELIA. 
Na pierwszy rzut oka wysuwa się przepiękne opakowanie, słoiczek, który będzie ozdabiał naszą łazienkę. Szata graficzna owocowa, aj, aby każdy kosmetyk tak ładnie wyglądał.
 Kiedy tylko otworzycie słoiczek zobaczycie fioletowy kosmetyk, który pachnie jagodami:)
 Konsystencja jest bardzo treściwa, bez problemu rozprowadza się na zwilżonej skórze. Co ważne bardzo łatwo go zmyć ze skóry i nie brudzi wanny.

Działanie:
Peeling jest dosyć mocnym zdzierakiem, niestety na mojej skórze po jego zmyciu nie ma żadnej warstwy (  nie chodzi mi o parafinową warstewkę ) , peelingi Fresh & Natural zostawiały moje ciało otulone delikatną warstwą, tak, że nie musiałam używać balsamu, tutaj niestety muszę. Opakowanie jest cudne, zapach też, działanie - jeśli nie zależy Wam na nawilżeniu po peelingu to będzie ok. Całkiem przyzwoity produkt:). 

Plusem są różne wariacje zapachowe, możecie przebierać w zapachach i opakowaniach: brzoskwinia, mleko i miód, jagoda i truskawka.

Cena w sklepie online producenta 24,50 za 300 g ( wydajność średnia, 3- 4 razy jeśli nakładacie tak jak ja bogatszą warstwę )

Znacie? Lubicie? 

Komentarze

  1. wygląda kusząco:)
    Tylko nie wiem czy dla mnie nie byłby za mocny..

    OdpowiedzUsuń
  2. W podobnym słoiczku miałam kiedyś sól tej marki, pachniała cudownie w opakowaniu natomiast wsypana do wody traciła od razu zapach:(

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie znam kompletnie tych produktów, ale kuszą wyglądem! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale super opakowanie tego peelingu :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wygląda super! I jestem ciekawa zapachu :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Pierwszy raz się spotykam z tą firmą. Lubię mocne zdzieraki dlatego chętnie bym się zaopatrzyła w ten peeling :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Słoik bardzo ładnie wygląda, zapach musi być obłędny. Jednak wydajność i działanie słabe, więc się nie skuszę

    OdpowiedzUsuń
  8. Kuszący, choćby przez to opakowanie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie znam tego produktu, ale opakowanie jest mega urocze :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Już samo opakowanie zachęca do kupna !

    OdpowiedzUsuń
  11. jak on pięknie i kusząco wygląda ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. podoba mi sie słoiczek kolor konsystenca cena :) kurcze no ciekawy ten peeling

    OdpowiedzUsuń
  13. Aktualnie rozkoszuję się całą serią brzoskwiniową: mam sól, peeling i masełko, o bosz, jak one pachną pięknie :) najbardziej lubię masełko, genialne :) Obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie znam tego produktu, ale bardzo ładnie wygląda i przyciąga oko :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja się jeszcze do niego nie dobrałam, ale skoro nie pozostawia na skórze filmu, to czuję coś, że się z nim polubię. Osobiście nie cierpię tej warstewki na skórze po peelingu.

    OdpowiedzUsuń
  16. Wyglada po prostu ,,apetycznie" ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. MNIAM ;)
    świetne opakowanie, które później można wykorzystać :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

OBSERWATORZY

FB

INSTAGRAM