Nowości kosmetyczne sierpnia

Hej. Ostatnio moje zakupy kosmetyczne są bardzo minimalne i przemyślane. W sierpniu kupiłam tylko cztery nowe rzeczy.
 Tonik pichtowy, kupiłam go na początku miesiąca w aptece internetowej, kosztował 8 zł , używam go codziennie, nie zauważyłam, by był jakiś szczególny, ale lubię jego zapach - leśny:)
 Obietnic mamy sporo:


 Antyperspirant Nivea, miałam kiedyś tą wersję w kulce, więc teraz zdecydowałam się na wygodniejszy wariant.
 Nivea płyn micelarny kupiłam za 9,99 w kauflandzie, narazie jestem bardzo pozytywnie zaskoczona, zmywa makijaż oka błyskawicznie. 


 Zmywacz do paznokci z pompką z biedronki, zaskoczyła mnie jego cena aż 6 zł ( w kauflandzie widziałam zmywacz z pompką za 4,50 ), to wersja bez acetonu, działa dobrze i nie mam jej nic do zarzucenia.


To moje sierpniowe nowości, jak widzicie bardzo ograniczone, przemyślane zakupy. Jestem ciekawa czy znacie te produkty, co o nich myślicie? Pozdrawiam Was serdecznie:*

Komentarze

  1. Też ostatnio mało kupiłam, aż sama się dziwię;) ten micel czeka na mnie w zapasie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też lubię zapach pichtowych produktów :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale malutko nowości, mam nadzieję że i moje będą takie skromne ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pamiętam szał na pichtowe produkty :D Miałam olejek ale mnie nie zachwycił :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie miałam żadnego produktu. Ja w sierpniu trochę pieniędzy wydałam :) ale przed wakacjami miałam mały odwyk. Prawdopodobnie coś jeszcze wpadnie w moje łapki :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Znam tylko zmywacz do paznokci, jest bardzo dobry! Antyperspiranty u mnie najczęściej występujące to Dove, a o micelku Nivea czytałam pochlebne opinie :

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawy jest ten micel Nivea, jak pachnie? :)

    OdpowiedzUsuń
  8. fdajny jest ten zmywacz/ Ja mam ten wariant w kulce i go lubię. Nie lubię dezodorantów psikaczy ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie lubię kosmetyków pielęgnacyjnych Nivea, za to ich antyperspiranty uwielbiam, alke wybieram zawsze wersje w kulce.

    OdpowiedzUsuń
  10. Miałam ten zmywacz z Biedronki i lubiłam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Moje zakupy kosmetyczne też ostatnio dokładnie przemyślane :-) żadnego z tych produktów nie znam.

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajne nowości :) Zmywacze z pompką są super :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Mam ten zmywacz tylko że dwufazowy :))

    OdpowiedzUsuń
  14. Super nowości, muszę sobie kupić micelka z Nivea :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

OBSERWATORZY

FB

INSTAGRAM