Treściwy, nawilżający, gęsty i wydajny - recenzja kremu do stóp

Cześć. W ostatnim czasie testuję sporo kremów do stóp. Jedne pięknie pachną, ale słabo działają, inne szybko się kończą. Na krem DEOFEET trafiłam przypadkiem - otrzymałam go na spotkaniu blogerek. Przyznam, że pierwszy raz widziałam kosmetyki Monpler i byłam ciekawa jak działają. 
 Krem w kartonowym opakowaniu, z tyłu umieszczony skład i opis kosmetyku. Parafina w produktach do stóp wcale mi nie przeszkadza.
 Jak możecie przeczytać krem zawiera mentol, kamforę i eukaliptus - jego zapach dokładnie taki jest, mocny, intensywny, jak niektóre maści, ale to akurat mi nie przeszkadza, po prostu mocno odświeżający.

 Krem posiada zabezpieczenie, super sprawa wiemy, że nikt tam nie grzebał.
 Konsystencja jest naprawdę bardzo gęsta, nie spotkałam się jeszcze z taką.
 Moja opinia:
Świetny produkt do mojej skóry stóp. Nawilża stopy bardzo intensywnie - szczególnie jeśli ubierzemy skarpetki na noc - choć teraz latem nie polecam:):) . Przyjemnie odświeża stopy w upalne dni dzięki zawartości mentolu i eukaliptusa. Bardzo dobrze radzi sobie z piętami, moje są średnio zniszczone, ale widoczne są zgrubienia. Wiadomo cudów nie ma i żaden krem tego nie usunie ( tu trzeba wesprzeć się pumeksem, peelingiem i czym jeszcze chcecie ) , natomiast widać różnicę. Jest bardzo wydajny, co przemawia na jego korzyść. Pojemność 100 ml. Żałuję, że wcześniej go nie znałam, dla mnie krem ideał.Mam ochotę na inne produkty DEOFEET.



14 komentarzy:

  1. Ja dostałam antyperspirant w żelu i mam bardzo mieszane uczucia.

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny kremik właśnie takiego szukałam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Miałam kilka produktów Deofeet i bardzo mile wspominam :)
    Kochana poklikasz tez u mnie w linki w najnowszym poście ? Bardzo proszę ;*

    OdpowiedzUsuń
  4. O! dobrze wiedzieć. To w takim razie biorę się za niego ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. nie miałam, ale widzę, że by mi się spodobał :)
    Pozdrawiam serdecznie
    Marcelka Fashion :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Moim stopom na pewno by się spodobał:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Chyba będę musiała go wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Pierwszy raz go widzę, o firmie też nigdy nie słyszałam, ale mnie zainteresowałaś:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Dla mnie zupełnie nowa marka, ale brzmi zachęcająco.

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie znam marki, ale zachęcasz do poznania.

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie znam tej marki. Widzę, że działa też przeciwgrzebiczo, nie zawadzi :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Skoro tak intensywnie nawilża - musi być mój :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Już mi się podoba, lubię takie treściwe konsystencje :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Kobiece Fascynacje , Blogger