Zapach od Luxure

Hej. Dziś o zapachu idealnym na letnie dni...
 Impressive woda perfumowana o pojemności 100 ml . Skład:
 Buteleczka prosta, szklana, podoba mi się.
 Atomizer dobrze rozpyla produkt, nie zacina się.


Opis ze strony producenta:
nuta głowy to kiwi, rabarbar, różowy pieprz
nuta serca to arbuz, jaśmin, cyklamen
nuta spodu to drzewo cytrynowe , drzewo sandałowe, piżmo

Zapach z kategorii kwiatowo- wodnych

Moja opinia:
Jestem zaskoczona, że zapach uznany został za kwiatowy, dla mnie jest owocowy. Głównie wyczuwam kiwi. Po aplikacji czuć niestety alcohol, musimy zaczekać aż się ulotni. Po tym czasie cieszyć się możemy delikatnym, subtelnym zapachem. Przynajmniej dla mnie taki jest. Przez to, że mój nos wyczuwa kiwi uważam, że jest to świetna propozycja na letnie dni kiedy perfumy kwiatowe i orientalne mogą być za mocne. Jeśli chodzi o utrzymywanie się zapachu szału nie ma, 2- 3 godziny i po wszystkim, choć na ubraniach zostaje nieco dłużej. Jak na wodę perfumowaną nie jest to najgorszy wynik. Ja używam jej z przyjemnością, bo jest dobrą alternatywą na upalne dni. 

http://luxure.pl/impressive/

A Wy na co stawiacie latem? Mgiełki, perfumy, dezodoranty...? Kwiatowe, owocowe, orientalne?
Pozdrawiam:*

Komentarze

  1. Z Twojego opisu, dla mnie super byłby :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne nuty zapachowe, musi pięknie pachnieć :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Powiem ci, że jest to przepiekny zapach. Mój ulubieniec.

    OdpowiedzUsuń
  4. dla mnie pachniała brzoskwiniami, ale zapach był kilkuminutowy ;/

    OdpowiedzUsuń
  5. a ja uwielbiam ten zapach, chociaż faktycznie jakiś trwały to on nie jest :/

    OdpowiedzUsuń
  6. nie znam tego zapachu ale szkoda, że nie jest trwały :(

    OdpowiedzUsuń
  7. dla mnie na lato cytrusowe zapachy są idealne :)

    OdpowiedzUsuń
  8. pewnie by mi przypadł do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja swojego jeszcze nawet nie napoczęłam. Miałem drugi zapach tej marki, ale zupełnie mi nie spasował i trafił do mojej babci. Jeśli ten jest owocowy, to chętnie się jednak za niego zabiorę, tylko zużyję przynajmniej jeden zapach z pozostałych pootwieranych.

    OdpowiedzUsuń
  10. Miałam kiedyś tą wodę i nawet ją lubiłam :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

OBSERWATORZY

FB

INSTAGRAM