Celia KOLAGEN tonik do oczyszczania i odświeżania skóry

Witam.Moje drogie dziś będzie o toniku firmy Celia. Jak wiecie Celia produkuje kosmetyki w bardzo atrakcyjnych cenach. Dotychczas znałam tą firmę głównie z kosmetyków kolorowych: tuszy, pomadek, cieni. A tu trafiłam na coś do pielęgnacji twarzy. Cena za buteleczkę, w której znajdziemy 200 ml wynosiła 6,99 zł. Tonik oczyszczająco- odświeżający do każdego rodzaju cery. Delikatnie usuwa resztki mleczka, makijażu i zanieczyszczeń. Dzięki zawartości kolagenu pozostawia na skórze odczucie długotrwałego nawilżenia i jędrności. Wyciąg z nagietka doskonale łagodzi podrażnienia, ma właściwości ściągające i oczyszczające pory.


Moja opinia:
Tonik ma bardzo praktyczne opakowanie, plastikowa butelka z prostą szatą graficzną, gdy butelkę postawimy pod światło widzimy zużycie. Kosmetyk pachnie nagietkiem. Możecie zobaczyć na zdjęciu powyżej, że ma lekko pomarańczowy kolor, co nie do końca mi się podoba, bo po wykonanym demakijażu, kiedy chcę stonizować twarz mam na płatku taki kolor, a więc ciężko zobaczyć czy usunęły się resztki zanieczyszczeń. Do odświeżania twarzy z rana bardzo Wam polecam, tonik fajnie pobudza twarz, nie przesusza, wycisza zmiany, działa kojąco. Jednak przez jego kolor nie polecam go do doczyszczania twarzy wieczorem. 

Skład dla zainteresowanych:
Aqua, Glycerin, PEG-40 Hydrogenated Castor Oil, Propylene Glycol, Calendula Officinalis Flower Extract, Collagen Amino Acids, Xanthan Gum, Chondrus Crispus Extract, Glucose, Panthenol, Allantoin, Disodium EDTA, Citric Acid, DMDM Hydantoin, Iodopropynyl Butylcarbamate, Linalool, Hexyl Cinnamal, D-Limonene, Parfum, Cl 15985.

Znacie ten tonik? 

15 komentarzy:

  1. Nie znam go ale nie kusi mnie na tyle żeby go wypróbować ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Rownież nie podobałoby mi się stosowanie barwionego kosmetyku na noc, na dzien odświeżająco tak - jak piszesz :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Hmm nie lubię za bardzo tej firmy.

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie skuszę się ze względu na skład.

    OdpowiedzUsuń
  5. Kiedyś nawet miałam w planach go kupić, ale teraz używam wody różanej i jestem w niej zakochana :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. chętnie bym ją również zakupiła, szukałam, ale jak narazie nie znalazłam

      Usuń
  6. Niestety nie znam go:) i jak na razie daruje sobie jego zakup bo mam spore zapasy:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Na oczy go jeszcze nie widziałam :) Ale też wolę jak kosmetyki mają neutralny kolor.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciekawe, ja mam teraz toniki ziaji i szukam czegoś nowego chociaż kusi mnie tez powrót do Lirene.

    OdpowiedzUsuń
  9. Tego nie znam, ale na razie używam Ziaji :)

    OdpowiedzUsuń