Efektima Coconut Miaracle - olejek kokosowy&witamina E

Cześć. Dziś przedstawię Wam moje wrażenia związane z używaniem olejku kokosowego od http://efektima.eu/ . Producent pisze:

Olejek kokosowy uznawany jest za „najzdrowszy olej na ziemi”. Idealny do pielęgnacji skóry i włosów. Posiada właściwości odżywcze i regenerujące. Cudownie relaksujące i natychmiast poprawia kondycję skóry.
Do stosowania na ciało, dłonie i paznokcie oraz włosy.

 Pojemność 150 ml. Cena kształtuje się na poziomie 17-18 zł.
 Z boku butelki podano skład.
 Bardzo podoba mi się buteleczka, prosta szata graficzna sprawia, że widząc produkt na półce sklepowej sięgnęłabym po niego. Atomizer działa sprawnie, nie zacina się.
 Konsystencja typowa dla olejku, wodnista, przy drugiej pompce zaczyna spływać z dłoni więc trzeba się pospieszyć.

Moja opinia:
Olejku używałam na końcówki moich włosów oraz na ciało. Nie skusiłam się tylko na zastosowanie go na dłonie i paznokcie, ponieważ mam inne preparaty. 

Zacznę od działania na końcówki moich włosów - olejek stosowałam zawsze na wilgotne końcówki przed suszeniem, uważam, że dobrze zabezpiecza końcówki przed uszkodzeniem, rozdwajaniem się. Końcówki po prostu wydają się zdrowsze. Nie przetłuszcza włosów. 

Stosowany na ciało nie zachwycił mnie, choć zaskoczył po jednym względem- nie zostawia żadnej tłustej powłoki i bardzo szybko się wchłania. Działanie jest za słabe jak dla mnie. Określiłabym to jako lekkie nawilżenie. Mogę natomiast powiedzieć, że nadaje się do masażu, bo relaksuje, myślę, że to zasługa zapachu - tutaj kolejne zaskoczenie, nie pachnie kokosem, choć zapach jest przyjemny, słodki to dla mnie nie ma nic wspólnego z kokosem. Tak czy owak dla nosa jest przyjemny. 

Myślę, że jest to przyzwoity produkt i warto go mieć, choćby dlatego, że zabezpiecza końcówki włosów, relaksuje ciało i nie zostawia tłustej powłoki. Największym plusem jest wydajność, zużycie jest minimalne,a używam regularnie. Jeśli szukacie mocnego nawilżenia darujcie sobie. 

Produkt znajdziecie tu:

7 komentarzy:

  1. Brzmi ciekawie, ale ja z olejem kokosowym na włosy muszę uważać czasami - puszy czasem ze względu na porowatość

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam olejek kokosowy, ale z innej marki i jestem zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Olejki marion bardzo lubię, ale na razie muszę pozużywać te co mam a mam ich sporo ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo podoba mi się fakt, że ma atomizer ;) u wielu olejków niestety go brak :(

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja miałam olej kokosowy z organique i na razie robię sobie przerwę w jego stosowaniu.

    OdpowiedzUsuń