Ekshibicjonizm...

Cześć. Zainspirowana totalnie postem Karoliny http://biszkopcik86.blogspot.com/ postanowiłam dokonać blogowego ekshibicjonizmu..Jestem za tym, żeby się lepiej poznać. Przecież poza wirtualnym światkiem odbywają się spotkania blogerskie, czasem wywiązują się z tego ciekawe znajomości. Dlatego poznajmy się bliżej. Przeszukałam wcześniejsze swoje tagi, by się nie powtórzyć i powiedzieć Wam o sobie coś nowego.

1. Ciągle chcę zapuszczać włosy, ale bardzo często mam momenty, że jestem gotowa iść do fryzjera  i pozbyć się ich. Na szczęście jeszcze tego nie zrobiłam:)

2. Zaczęłam malować paznokcie od kilku miesięcy, a może powinnam napisać, że przestałam obgryzać... to mój wielki sukces.

3. Od jakiegoś roku piję tylko zieloną herbatę, zrezygnowałam z kawy...

4. Jestem rannym ptaszkiem, ale za to dość wcześnie chodzę spać, 22 to koniec mojej aktywności - odkąd mam dziecko tak właśnie mam:) 

5. Kiedy mój syn pierwszy raz występował w przedszkolu miałam łzy w oczach...

6. Od dawna mam ochotę się wytańczyć, niestety jakoś mi nie wychodzi...

7. Coraz częściej i chętniej eksperymentuje w kuchni,a jeszcze nie dawno tego nie lubiłam.

8. Największym sukcesem w blogowaniu oprócz moich czytelników był moment kiedy to zaczęłam otrzymywać wiadomości na temat współpracy. Bardzo się ucieszyłam.. Blog to moja pasja, fajnie jak ktoś to docenia i przysyła propozycje uczciwej współpracy.

9. Możecie mi nie uwierzyć, ale mimo słabej jakości sprzętu ciągle staram się robić lepsze zdjęcia.. nie tylko te na bloga.. Nie zawsze wychodzi...ale kto wie może za kilka lat będzie lepiej:)

10. Ostatnio odkryłam, że mam lęk wysokości, a raczej nie mogę patrzeć w dół... 

Teraz patrzę optymistycznie w przyszłość i liczę, że wiele z Was zrobi ten tag... poznajmy się lepiej.
Pozdrawiam
Kasia

11 komentarzy:

  1. Kochana miło cię lepiej poznać.ja jestem typową sową ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Też widziałam ten Tag u Karoliny i chyba też go zrobię:)
    Też chodzę spać wcześnie ok.23, a wstaję około 7-ej, bo też mam małe dziecko, ale do przedszkola jeszcze nie chodzi.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zrób, zrób, fajnie lepiej się poznać:)

      Usuń
  3. Mam taki lęk wysokości (kręci mi się w głowie), że kiedyś spadłam z parapetu podczas mycia okna, na szczęście na podłogę, a nie na podwórko ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to miałaś naprawdę wiele szczęścia:) opatrzność czuwała

      Usuń
  4. O jak miło, że mój post Cię zainspirował :) Ja jestem sową, kocham noc i lepiej wtedy funkcjonuje, poranki bywają ciężkie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a ja uwielbiam świeżość poranka, nowe możliwości:)

      Usuń
  5. Ja chodze spac 2-3, wstaje o 8 :P

    OdpowiedzUsuń
  6. ja też mam ochotę iść potańczyć... mam ochotę wystroić się na bóstwo! :D

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Kobiece Fascynacje , Blogger