Eveline Argan Oil kojący balsam - kompres po depilacji

Cześć. Przychodzę do Was z recenzją produktu - kojącego balsamu - kompresu po depilacji od Eveline Cosmetics. Wiecie już pewnie, że lubię się smarować. Praktycznie każdego dnia nakładam coś na ciało wieczorem. Pomyślicie pewnie co to ma wspólnego z balsamem po depilacji? Otóż ja ten balsam traktuję jako zwykły produkt ( balsam ) do ciała. Zapraszam dalej.


Balsam po depilacji z olejkiem arganowym 9 w 1 ma za zadanie:
nadać efekt aksamitnie gładkiej skóry 
koić i łagodzić podrażnienia
skutecznie wygładzać 
zapewnić nawilżenie do 24h
zmiękczać i uelastyczniać naskórek
aktywnie regenerować
chronić skórę przed starzeniem się
zatrzymywać wodę w komórkach
przywracać zdrowy koloryt

OPAKOWANIE:
Plastikowa tubka o pojemności 125 ml. Cena około 10- 11 zł. Prosta szata graficzna.


ZAPACH:
Bardzo mi się podoba, nie duszący, subtelny, ciężko mi go opisać, ale jest przyjemny.
KONSYSTENCJA:
Balsam ma niesamowicie lekką, szybko wchłaniającą się formułę, jest dosyć rzadki, ale nie lejący.



OPINIA:
Balsam po depilacji ma naszej skórze zapewniać efekt aksamitnie gładkiej skóry i owszem po depilacji kiedy się posmarujemy nasza skóra jest niesamowicie gładka
* ma koić i łagodzić podrażnienia - coś w tym jest, ewentualne krostki szybciej się goją
* skutecznie wygładzać - o tak, naprawdę idzie to zauważyć
* zapewniać nawilżenie do 24h - tu bym nie przesadzała,ale na drugi dzień rano skóra jest jeszcze nawilżona kiedy posmarujecie się przed pójściem spać
* zmiękczać naskórek i uelastyczniać - nie zauważyłam
* regenerować - nie wiem, ale działa na krostki
* chronić skórę przed starzeniem - może i to robi, mam taką nadzieję
* zatrzymywać wodę w komórkach - mam nadzieję
*przywracać zdrowy koloryt - nie,  tego nie robi
 Regularne stosowanie balsamu po depilacji ma spowalniać odrastanie niechcianych włosków, co ma znacznie wydłużać czas między kolejnymi zabiegami depilacji - tutaj się nie zgodzę, u mnie nie działa.

Podsumowanie:
Używam tego balsamu do zwykłego nawilżenia, odżywienia skóry ciała i w tej roli spisuje się świetnie. Jego delikatny zapach powoduje, że sięgam po niego bardzo często. Jego konsystencja jest wspaniała, lekka, nie roluje się i szybko się wchłania. Przyjemny produkt, szkoda, że nie spełnia swego podstawowego zadania - nie opóźnia odrastania włosków. Tak czy owak polubiłam go.

Na koniec SKŁAD:

Znacie go? A jak u Was wydłuża czas między kolejnymi depilacjami? 
Pozdrawiam:*

21 komentarzy:

  1. Mam ten balsamki i od czasu do czasu używam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam i również go lubię :) natomiast czy wydłuża czas między kolejnymi depilacjami ? NIE :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w pełni się z tym zgadzam, w tej sprawie nic nie robi:(

      Usuń
  3. Tego balsamu jeszcze nie miałam, ale może kiedyś wypróbuję :)
    Mam inny balsam z tej serii i jestem zadowolona.

    OdpowiedzUsuń
  4. mam ten balsam, ale nie spełnia swojego podstawowego zadania:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Szkoda, że nie wywiązuje się ze swojego zadania :( Raczej pozostanę przy sprawdzonych nawilżaczach :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Raczej mnie nie kusi :( nie wierzę w takie cuda ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ani ja nie wierzę w takie cudeńka, osobiście eveline nie kusi mnie. :D

    OdpowiedzUsuń
  8. ja tez lubię jego zapach i chyba dlatego go używam :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Miałam, ale nic specjalnego ;(

    OdpowiedzUsuń
  10. fajny, ale za taką cenę znajdę coś większego i lepszego :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Mi wystarcza zwykły balsam po depilacji.

    OdpowiedzUsuń
  12. No właśnie w opóźnienie odrastania włosków nie wierzę za bardzo, a ten balsam to zwykły średniak i śmiem twierdzić, że wystarczyłoby każdym innym posmarować się po depilacji i efekt byłby ten sam :)
    Pozdrawiam, obserwuję i jeśli masz ochotę wpadnij do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Mam go, ale nie zachwycił mnie. Ot, zwykły balsam.

    OdpowiedzUsuń
  14. też go mam, ale nic wspaniałego nie robi ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Mam ten balsam.
    Uwielbiam. Ma niesamowity zapach i bardzo fajnie nawilża.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Kobiece Fascynacje , Blogger