Gorgeous Glow regulujący żel do mycia twarzy - moja recenzja

Cześć. Dziś przygotowałam dla Was recenzję produktu, który ma bardzo wiele zadań do spełnienia. Regulujący żel do mycia twarzy Gorgeous Glow mama mio **ma być idealnie łagodny, delikatnie pieniący się. Ma głęboko oczyszczać twarz, odżywiać, regulować skórę, nie powodując uczucia napięcia po myciu. W ulotce jest nawet napisane, że działa cuda w przypadku hormonalnych wyprysków czy innych problemów skórnych. Do tego ma cudownie pachnieć!
Zawiera olejek z drzewa herbacianego, który w połączeniu z bezpiecznymi substancjami ścierającymi ma zwalczać wypryski. Zawiera również probiotyki, substancje nawilżające oraz kwasy Omega bio, które w komplecie mają regulować skórę.



Moja opinia:
Miałam duże nadzieje, że ten żel do mycia twarzy będzie działał cuda na mojej buzi, w pewnym sensie czuje się rozczarowana, ale o tym dalej. Zacznę od opakowania do którego nie mam żadnych zastrzeżeń, buteleczka z pompką, która działa bez zarzutu. Konsystencja dość rzadka, lejąca co możecie zobaczyć na zdjęciu. Zapach dla mojego nosa zdecydowanie nie należy do przyjemnych, powiedziałabym, że śmierdzi, ale wiadomo z zapachami każdy ma inaczej. Po nałożeniu na twarz mogę przyznać rację producentowi, że delikatnie się pieni, co uważam akurat za plus, bo szybko  zmywa się z twarzy. Ale przejdźmy do najważniejszego - działanie na mojej skórze jest bardzo przeciętne. Niby skóra jest oczyszczona, ale taki sam efekt uzyskam po tańszym kosmetyku. Używam go już długo i nie zauważyłam, aby działał na wypryski czy zmiany hormonalne. Nie ściąga skóry, nie podrażnia. Jak dla mnie nic specjalnego.,a spodziewałam się wiele więcej. Być może zależy  to od rodzaju skóry i u kogoś innego sprawdzi się doskonale. Ja na pewno do niego nie powrócę. 

**Marka MIO jest rozszerzeniem misji firmy Plaznet i kontynuuje też działania na rzecz kobiet reprezentowanej przez Plaznet marki RevitaLash.

Pozdrawiam Was serdecznie:*

Komentarze

  1. Najgorsze są kosmetyki do twarzy, które śmierdzą :/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten produkt nie jest raczej dla mnie...ja tam lubię ładnie pachnące kosmetyki :P

    OdpowiedzUsuń
  3. Mnie zapach nie przeszkadza, z czymś mi się kojarzy, choć zupełnie nie wiem z czym. Natomiast jeśli chodzi o działanie, to porażka. Potwornie ściąga mi skórę. Miał niby być delikatny, ale niestety moja cera ma na ten temat inne zdanie :(

    OdpowiedzUsuń
  4. jak smrodek to nie chcę, jak nie widać działania - tym bardziej :P

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawe jak by się u mnie sprawdził :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ich kosmetyków do twarzy nie znam, ale za to krem relaksacyjny do stóp jest super ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten żelu nie znam,ale nie kusi mnie mimo wszystko :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Użyłam go raz i miłości z tego nie będzie :/

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie znam tej firmy, nie miałam z nią nigdy do czynienia. A próbowałaś może myć twarz olejkami?

    OdpowiedzUsuń
  10. Pierwszy raz słyszę o tej firmie. Jeśli nie działa, to chyba go nie wypróbuję :D

    Pozdrawiam, xx
    http://clarkyss.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Szkoda, że nie dodałaś składu INCI :(

    OdpowiedzUsuń
  12. Czyli szału nie ma... Czytałam już nieco o tej marce, ale na razie odkładam na inne kosmetyki :D

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

OBSERWATORZY

FB

INSTAGRAM