Jaśmin w kremie Ziaja

Cześć. Bardzo szybko zużywam kremy pod oczy, mogłabym powiedzieć, że idą jak woda, bo nie żałuję sobie ich rano i wieczorem. Wybieram te, które szybko się wchłaniają. Dlatego dziś zapraszam Was do recenzji produktu marki Ziaja - jaśmin w kremie przeciw zmarszczkom pod oczy i na powieki.
 Nie sugeruję się informacją na opakowaniu, że emulsja jest przeznaczona dla kobiet w wieku 50+, ja nie zwracam na to uwagi, skóra pod oczami to wyjątkowo delikatna okolica i warto o nią dbać, bez względu na wiek. 

 Emulsja ma poprawiać gęstość skóry, zapobiegać jej wiotczeniu, wygładzać zmarszczki, regenerować naskórek. Ma także zmniejszać widoczność cieni pod oczami, ponieważ zawiera kompleks tonujący o odcieniu naturalnym. 
Skład - nie jest najlepiej, jeśli zależy Wam na dobrym, naturalnym składzie to sobie darujcie. 
Emulsja jest bezzapachowa.
 Klasyczna tubka o pojemności 15 ml. Koszt niecałe 10 zł.

Moja opinia:
Znam wiele marek, które produkują kremy pod oczy. Jednak Ziaja mnie nie kusiła, zawsze omijałam te produkty szerokim łukiem, bo z kremami do twarzy tej firmy się nie polubiłam. Teraz wiem, że dobrze zrobiłam sięgając po emulsję pod oczy jaśmin w kremie. To za co ją bardzo polubiłam to efekt natychmiastowego wygładzenia skóry pod oczami. Niewątpliwie to jej największy plus. Wchłania się błyskawicznie, jest idealna pod makijaż. Kolor emulsji możecie zobaczyć na zdjęciu, pewnie część z Was jest zdziwiona kolorem, nie mogę powiedzieć, że maskuje cienie jak korektor, ale jest wspaniałą bazą pod niego. Co do nawilżenia szału nie ma, nie przesusza, ale też nie dostrzegłam wyjątkowego nawilżenia. Ale wygładza niesamowicie od pierwszego użycia. Lubię tą emulsję, bo spisuje się naprawdę bardzo dobrze mimo swojego długiego i niezbyt zachęcającego składu. Na pewno nie raz do niej powrócę. Polecam wypróbować.

Znacie jaśmin w kremie ?
Pozdrawiam

Komentarze

  1. Szkoda, że krem nie oferuje porządnej dawki nawilżenia. Dla mojej suchej, wymagającej skóry niestety krem może być niesatysfakcjonujący.

    OdpowiedzUsuń
  2. Pierwszy raz widzę. Dzięki za recenzję :) jak spotkam to chętnie wypróbuję.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. koniecznie daj znać jak się sprawdza u Ciebie

      Usuń
  3. Słabo wypada troszkę, a i znalazłam już swój ideał pod oczy z alterry ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Podobno to jeden z lepszych kremów, ale sama nie miałam, bo podobnie jak Ty mam średnie wspomnienia co do kremów Ziajki. Polecam CI krem Nacomi- mój ideał :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nacomi jest na mojej liście, ale narazie budżet ograniczony:(

      Usuń
  5. Ja też się z nim lubiłam choć składem nie zachwycał ;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. właśnie skład taki nie fajny, ale działa dobrze:)

      Usuń
  6. nie miałam jeszcze, ale muszę się rozejrzeć za jakimś kremmem pod oczy ( och, ile razy ja to już mówiłam ;d)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

OBSERWATORZY

FB

INSTAGRAM