Ochronny krem do rąk i paznokci Oriflame SoftCaress

Witam. Bez względu na porę roku zawsze stosuję kremy do rąk. Zużywam ich bardzo dużo. Lubię testować nowe, zachwycać się ich zapachami, działaniem, czasem nawet opakowaniami ( tubkami ).
Przechodziłam przez wiele kremów, niektóre nie robiły nic, inne były rewelacyjnie. Jak w zestawieniu wypada krem od Oriflame SoftCaress ? 

 Szata graficzna jest bardzo skromna, jednak podoba mi się ten mały obrazek ukazujący dłoń i kropelkę kremu.
 Tubka wykonana ze zwykłego plastiku. Pojemność kremu to 150 ml. 
 Opakowanie zamykane na klik. 
Skład - wg mnie taki sobie, wolę żeby wypowiedziały się osoby, które bardziej siedzą w temacie. 

Konsystencja: bardzo lekka, szybko się wchłania, nie pozostawia nieprzyjemnego filmu na skórze.


Moja opinia:
Głównym zadaniem kremu do rąk ma być nawilżanie naszych dłoni, ich odżywianie i regeneracja.Z kremu Oriflame jestem pod tym względem bardzo zadowolona. Po zastosowaniu nasze dłonie są satynowe, nie ma efektu klejenia. Krem wchłania się momentalnie, a jego zapach jeszcze przez jakiś czas cieszy nasz nos. Pachnie naprawdę ładnie, delikatnie. Nie zauważyłam działania na paznokcie, za to dłonie są w dobrej kondycji. Krem jest bardzo fajny, ale nie wiem czy spełniałby swoją rolę zimą, kiedy nasze dłonie wymagają szczególnej troski. Na obecną porę roku jest bardzo przyzwoity. Lubię jego zapach i to, że nie muszę się martwić o ślady z kremu na klawiaturze. Tubka jest bardzo wydajna, wystarczy niewielka ilość by pokryć całe dłonie. Możemy cieszyć się ich miękkością, wygładzeniem i nawilżeniem. Bardzo dobrze działa też nałożony grubszą warstwą na noc- budzimy się z gładziutkimi dłońmi. Polecam.

A Wy macie już swój ulubiony krem do rąk? A może jak ja wciąż testujecie ...

Komentarze

  1. ja jeśli chodzi o kremy do rąk to lubię bardzo kremy z Balea :)

    OdpowiedzUsuń
  2. namówiłaś mnie:) koniecznie go sobie kupię:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ostatnio byłam bardzo zadowolona z kremu do rąk firmy "Ziaja" :)
    Pozdrawiam, stylstynka :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Kiedyś bardzo lubiłam ich kremy, ale teraz już nie kupuję kosmetyków ori.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawy kremik, ja ostatnio polubiłam krem do rąk z Evree :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja obecnie stosuję krem marki Anida i jestem nim zachwycona. Wprawdzie przez krótką chwilę pozostawia film na skórze, ale za to jego działanie jest długotrwałe i utrzymuje sie nawet po umyciu dłoni.

    OdpowiedzUsuń
  7. ciekawy ;) choć właściwie ja mogę mieć obojętnie jaki krem, bo nie mam wymagających rączek :P

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie miałam go jeszcze, ja obecnie stosuję kremik z Tołpa z serii Green.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja lubię co chwilę testować coraz to nowe kremy :) Z Oriflame jeszcze nie miałam..

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja polecam krem na noc z serii Swedisch SPA:)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

OBSERWATORZY

FB

INSTAGRAM