Rosyjska drożdżowa maska do włosów

Witam przygotowałam dla Was post o wspaniałej maseczce do włosów. Maseczka drożdżowa Receptury Babuszki Agafii
pobudzająca wzrost bez PEG I PARABENÓW. Znajduje się w zakręcanym słoiczku.
 Informacje w języku polskim.
 Skład: Aqua with infusions of: Yeast Extract, Betula Alba Juice; enriched by extracts: Inula Helenium Extract, Arctostaphylos Uva Ursi Extract, Silybum Marianum Extract, Cetrionium Chloride, Cetearyl Alcohol, Ceteareth-20, Guar Gum, ; cold pressed oils: Triticum Vulgare Germ Oil, Ribes Aureum Seed Oil, Pinus Siberica  Cone Oil, Rosa Canina Fruit Oil, Ascorbic Acid, Panthenol, Glucosamine, Citric Acid, Parfum, Benzoic Acid, Sorbic Acid .
 Maska zabezpieczona przed wylaniem plastikową osłonką.
 Konsystencja.
Moja opinia:
Maseczka drożdżowa sprawdza się na moich włosach fenomenalnie. Rzeczywiście niesamowicie wygładza włosy, sprawia, że są miękkie i błyszczące. Włosy łatwo się rozczesują po jej użyciu. Mam wrażenie, że maska je regeneruje , zauważyłam, że mniej ich wypada. Co do jej wpływu na porost włosa nie mogę się wypowiedzieć, bo tak jak mówię zauważyłam tylko, że mniej ich wypada. Produkt jest dość wydajny, mimo swojej bardzo rzadkiej konsystencji. Dotychczas nie spotkałam się z maską, która byłaby tak wodnita. Podczas nakładania musimy uważać. Pachnie delikatnie, mi zapach odpowiada, choć nie wiem jak go opisać. Mojemu mężowi pachnie wanilią. Maska ma ogromne plusy - odżywia, wygładza, zmiękcza nasze włosy, są sypkie i wyglądają bardzo dobrze. Do tego fakt, że włosów wypada mniej. Ląduje w moich ulubieńcach. Polecam.
 Zaletą jest również cena za 300 ml płacimy 12-13 zł. 

Pozdrawiam:*

Komentarze

  1. U mnie się ona w ogóle nie sprawdziła :/ jedynie do emulgowania oleju :) jednak może kiedyś do niej wrócę i zrobię do niej drugie podejście :D

    OdpowiedzUsuń
  2. U mnie niestety się nie sprawdziła, miałam ją i byłam z niej bardzo niezadowolona. ..
    pozdrawiam serdecznie
    Marcelka Fashion :)

    OdpowiedzUsuń
  3. myślę, że zapach mógłby się mi spodobać ;D Ciekawa

    OdpowiedzUsuń
  4. Miałam ją- włoski rosły po niej jak szalone! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Słyszałam, że pachnie ciasteczkami :D

    OdpowiedzUsuń
  6. mnie puszyła i włosy też szybciej nie rosły

    OdpowiedzUsuń
  7. Rosyjskie kosmetyki u mnie już nie goszczą i raczej to się nie zmieni.

    OdpowiedzUsuń
  8. Od BANI miałam kiedyś SZAMPON do włosów i całkiem mile go wspominam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie mam jakiegoś szału na kosmetyki do włosów, ale przynam, że czuję się bardzo zachęcona.

    OdpowiedzUsuń
  10. Mam tą maskę i szału na moich włosach nie robi, choć źle nie jest. Ładny zapach działa zdecydowanie na plus. Taki drożdżowy przeciętniaczek :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Używałam ją kilka razy i sprawdziła się świetnie, tak jak u Ciebie włosy są wygładzone i miękkie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie miałam jej, ale dużo osób chwali ją za działanie więc jeszcze jej zakup jest przede mną! :D

    OdpowiedzUsuń
  13. U mnie się kompletnie nie sprawdziła ;/

    OdpowiedzUsuń
  14. Lubię jak po maseczce do włosów stają się one sypkie.

    OdpowiedzUsuń
  15. To chyba coś dla mnie, bo ostatnio włosy mi bardzo wypadają właśnie.

    OdpowiedzUsuń
  16. zastanawiam się nad nią od x czasu i gdy będę zamawiała rosyjskie kosmetyki,maska na pewno wyląduje w koszyku :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

OBSERWATORZY

FB

INSTAGRAM