Sosnowiec łączy drugi raz ! Relacja ze spotkania

Hej. W ostatni weekend sierpnia,a dokładnie 29 sierpnia miałam zaszczyt ponownie uczestniczyć w spotkaniu Sosnowiec łączy blogerów.
Organizatorami tego wydarzenia byli Marcelina, Magda i Paweł. Magiel Kulinarny stał się miejscem naszego spotkania. 
Już na samym początku bardzo spodobał mi się klimat jaki tam panował. 
Warto wspomnieć, że cudne zdjęcia, które pojawią się w tej relacji są autorstwa Matrioszka Studio. 
Baby Design powitało nas prezentacją wózków, było ciekawie - nie tylko w teorii, ale i praktyce, bowiem wózki można było zobaczyć, dotknąć, zadać pytania przedstawicielom marki. Największą niespodzianką było to, że firma ufundowała jako nagrody dwa wózki. 
Później była mała przerwa i część  z nas przeszła na warsztaty kosmetyczne z Plus dla skóry, a część wzięła udział w warsztatach Skrzydlatej Żyrafy. Ja byłam na warsztatach kosmetycznych, ponieważ w pierwszej edycji miałam przyjemność uczestniczyć w warsztatach Skrzydlatej Żyrafy.
 Kosmetyki mogłyśmy dotknąć, wypróbować, podyskutować. Każda z nas otrzymała również kosmetyki do domu na własny użytek.
 Na koniec EVO KIDS i wykład o tym jak nauczyć swoje dziecko prawidłowej reakcji na słowo nie. Niestety nie dotrwałam do końca, ponieważ spotkanie było dość długie i źle się poczułam, a czekała mnie jeszcze mała uroczystość. 
Było smacznie, miło, ciekawie co najlepiej dokumentują zdjęcia i filmik na yt https://www.youtube.com/watch?t=3&v=eWk6H3ct_pY, który wyczarował dla nas Gniewosz Kołodziej. 
Wspieraliśmy dwie instytucje : Fundację Przystanek Schronisko i Świetlicę przy Zespole Szkół Specjalnych 4 w Sosnowcu.








Serdecznie dziękuję za możliwość spotkania się w tak zacnym gronie.
Podziękowania dla organizatorów:

Uczestników:

 Joanna  www.boombom.pl
 Krzysztof www.naszadrogado.pl
Aleksandra www.babatu.pl
 Angelika www.zelikowska.com

Podziękowania dla partnerów spotkania/sponsorów:

9 komentarzy:

  1. Super :) Takie spotkania są najlepsze :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Super, ja niedługo wybieram się na spotkanie w Łodzi :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Tez chciałabym uczestniczyć w spotkaniu mam blogerek;) super

    OdpowiedzUsuń
  4. Widzę spotkanie ciekawe było.

    OdpowiedzUsuń
  5. Kompletnie nie moja tematyka, bo jak wiesz dzieci nie mam, ale dla Mam z pewnoscia bylo to wartosciowe i zarazem ciekawe spotkanie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. jak wy się dostajecie do takich spotkań? też chcę! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana normalnie trzeba się zgłosić, dziewczyny podają informację na swoich blogach:)

      Usuń

Copyright © 2014 Kobiece Fascynacje , Blogger