Ulubieńcy makijaż

Hej. Przychodzę dziś z ulubieńcami w kategorii makijaż. Podkład i róż pokazywałam Wam w ostatnich ulubieńcach, teraz cała reszta moich pewniaków.



Paletka Catrice Absolute Rose - 6 cieni o dobrej pigmentacji, jakość do ceny bardzo zadowalająca. Za 19,99 otrzymujemy fajne cienie, które nadają się do codziennego makijażu. Widziałam wiele recenzji tej paletki i dużo osób chyba zapomina, że jest to jedna z tańszych paletek dostępnych na rynku. Ja jestem zadowolona. Opakowanie jest malutkie i nie zajmuje dużo miejsca. Ostatni cień ma u mnie najmniejsze zużycie, bo nie lubię takich ciemnych kolorów na moich powiekach.
Polecam.

Makeup Revolution bronzer Medium Matte - bardzo dobry produkt na niewielkie pieniądze (coś około 15 zł ) , nie zrobicie sobie krzywdy nawet nie mając wprawy w makijażu.

Delia matowy puder prasowany. Zapraszam Was do recenzji http://hutosia.blogspot.com/2015/08/delia-matowy-puder-prasowany.html . Dobrze matuje, opakowanie posiada lusterko i gąbeczkę. Polecam.

Wibo rozświetlacz Diamond Illuminator - przepięknie wygląda na kościach policzkowych lub subtelnie nałożony nad ustami. Mój absolutny ulubieniec, nie szukam już innego.


Delia żelowy korektor do brwi z keratyną w odcieniu czarnym - nie ma co się bać odcienia, jest naprawdę bardzo delikatny, idealny do podkreślania brwi. Zdecydowanie wolę ten sposób od podkreślania brwi kredką, Tutaj efekt jest bardzo delikatny, idealny do codziennego makijażu. Szczoteczka jest super, nie nabieramy za dużo produktu. Gorąco polecam. Dla mnie hit.



Błyszczyk do ust Makeup Revolution w odcieniu Too Shy - spójrzcie tylko na te delikatne drobinki, są takie efektowne, pięknie błyszczą od słońca. Ten efekt jest niesamowity. Musicie spróbować koniecznie, 5 zł to bardzo korzystna cena. Pachnie, a raczej smakuje gumą balonową, do tego nie klei się specjalnie. Możecie nałożyć solo lub odrobinę na środek ust. Efekt absolutnie nie jest brokatowy, więc nie ma się czego obawiać.

I to już koniec, to wszyscy moi ulubieńcy. Jestem ciekawa czy znacie te produkty?
Pozdrawiam i życzę miłej niedzieli*

16 komentarzy:

  1. ooo bardzo lubię paletkę, chociaż jej nie miałam to zdecydowanie moje kolory:) Szczerze, wszystko wydaje mi sie niezbyt znane prócz korektora do brwi:)
    http://spelniaj-twoje-marzenia.blogspot.com/
    Pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny błyszczyk, muszę się za nim rozejrzeć.

    OdpowiedzUsuń
  3. Rozświetlacz wibo bardzo lubię,ale paleta cieni catrice mnie rozczarowała :(

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny musi być ten rozświetlacz - gdy będę w Rossmannie, obejrzę go z bliska :)
    Cieszę się, że znalazłaś swoich ulubieńców, z którymi dobrze ci się pracuje :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Rozświetlacz z wibo jest na mojej liście zakupów :))

    OdpowiedzUsuń
  6. żel do brwi dla mnie tez jest hitem ( choć myślałam, że będzie nie dla mnie przezkolor) delikatny efekt wpisałsięidealnie wmój makijaż i starcza na długo!

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie miałam jeszcze żadnej z tych rzeczy.

    OdpowiedzUsuń
  8. Z Delii bardzo lubię hennę żelową :) Nie miałam żadnego z kosmetyków, które tutaj wymieniasz, muszę się przyjrzeć niektórym :) Zwłaszcza zainteresował mnie błyszczyk MUR :)

    OdpowiedzUsuń
  9. ja też polubiłam bardzo się z tym żelem do brwi !

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie znam żadnego z Twoich ulubieńców, chyba pora to zmienić. . .

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam ten zel, choc tera zjak mam henne nalozona jest ciutke za jasny, bo nic nie robi w zasadzie :P

    OdpowiedzUsuń
  12. znam, ale nie mam od nich nic ;P nie lubię szaleć z makijażem, może to dlatego, że nie umiem malować się np. cieniami ;p

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja pokochałam brązer z Kobo, lubie też matowe brązery Catrice. Poza pudrem Delia niestety nie znam żadnego z tych produktów.

    OdpowiedzUsuń
  14. Także lubię ten rozświetlasz od Wibo :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Wstyd się przyznać ale nie miałam przyjemności stosować żadnego z powyższych kosmetyków:-(

    OdpowiedzUsuń