BIEDRONKOWY ZMYWACZ DO PAZNOKCI BEZ ACETONU

Cześć. Biedronkowy zmywacz BeBeauty w wersji bez acetonu ma doskonale usuwać nawet ciemne kolory z paznokci, do tego działać nawilżająco - zmiękczająco. Możemy nim zmywać paznokcie naturalne i sztuczne. Wszystko ma odbywać się łatwo i skutecznie. Skórki wokół paznokci mają być zmiękczone i nawilżone. Płytka ma nie być wysuszona ani odbarwiona za to lekko odtłuszczona, przygotowana do zabiegu.




Składniki: lanolina - nawilża i zmiękcza, zapobiega uszkodzeniom wokół paznokcia
gliceryna - długotrwale nawilża, zapobiega utracie wody.

Skład: Ethyl Acetate, Alcohol Denat, Aqua, Glycerin, PEG-75 Lanolin, Cocos Nucifera Oil , Parfum, CI 60725, CI 26100.

PLUSY:

- dokładnie i szybko  usuwa nawet ciemne kolory z paznokci
- nie odbarwia płytki
- nie wysusza
- opakowanie z pompką
- jest wydajny

MINUSY:

- cena za 150 ml płacimy 5,99 zł , widziałam już tańsze zmywacze o takiej samej pojemności
- zapach, ale to niestety w takich produktach dość naturalne

Generalnie polecam, dobrze zmywa lakier z paznokci, warto spróbować.

Znacie ten zmywacz? Jak się spisuje?

16 komentarzy:

  1. Miałam go w tym starszym opakowaniu i był całkiem fajny, tylko pompka mi szwankowała wiecznie bo się zacinała, a jak już zaczynała działać jak trzeba to lały się z niej niemiłosierne ilości zmywacza i się marnował przez to.

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie próbowałam wcześniej, ale gdy pomaluję sobie paznokietki to może użyję go do zmywania ;). W mojej Biedronce tego nie widziałam, ale może go przeoczyłam ;). Świetny blog! Również zapraszam na mój: nastolatkowe.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Biedronkowe kosmetyki lubię, ale ich akurat zmywacz mnie nie zachwyca ;/

    OdpowiedzUsuń
  4. Miałam ten, a teraz kupiłam w miętowej butelce :D

    OdpowiedzUsuń
  5. miałam tą zieloną wersję, ale pompka pod koniec już nie działała jak powinna ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja mam teraz beznadziejny z Delii a kosztowal 10 zl :/

    OdpowiedzUsuń
  7. Lubie te opakowania są wygodne. Jednak ja najbardziej lubie tn z isany. Teraz testuje czkoladowy od Coloris...to znaczy czeka na pierwszy test

    OdpowiedzUsuń
  8. Miałam starą wersję i nie byłam zadowolona z tej pompki ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Kochana nominowałam Cię do Libster Award, mam nadzieję, że weźmiesz udział :)
    Po szczegóły zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jak skuteczny, to warto wypróbować.

    OdpowiedzUsuń
  11. Dla mnie zapach tego zmywacza jest dużo bardziej żrący niż wszystkie, które miałam do tej pory. Ten, to aż w oczy mnie szczypał.

    OdpowiedzUsuń
  12. Moim ulubionium zmywaczem jest wersja acetonowa z Isana.

    OdpowiedzUsuń