CERA PLUS Solutions krem do skóry odwodnionej - recenzja

Cześć moje Drogie:)
Będąc na spotkaniu blogerek w Sosnowcu otrzymałam do wypróbowania krem przeznaczony do skóry odwodnionej od http://plusdlaskory.pl/.
Przyznam szczerze, że nie słyszałam nigdy nic o tej firmie i podeszłam do tematu nieco sceptycznie. Tym bardziej, że kosmetyki są dość tanie. 
Jak wiecie mam cerę mieszaną, ale w okresie jesienno - zimowym nie sprzyja jej ogrzewanie, zmiana temperatury, dlatego postanowiłam wypróbować krem do skóry odwodnionej. Dodatkowo powiem Wam, że to pierwszy krem do twarzy z mocznikiem jakiego używałam. Mocznik zawsze kojarzył mi się z produktami do dłoni, a szczególnie do stóp.


OPAKOWANIE:
Krem znajduje się w kartonowym opakowaniu. Po rozpakowaniu ukazuje nam się plastikowa tubka - nie ukrywam, że lubię takie rozwiązania, odchodzę od kremów w słoiczkach, nie lubię grzebać tam paluchem i przenosić zarazki. Pojemność standardowa 50 ml. 



KONSYSTENCJA:
Bardzo lekka, ale absolutnie nie lejąca. Niesamowicie szybko się wchłania.



ZAPACH:
No cóż podejrzewam, że za sprawą mocznika w składzie krem ma dziwny zapach - spalenizny, ale na szczęście szybko się ulatnia i nie przeszkadza podczas aplikacji.

KREM MA ZA ZADANIE:
*regenerować skórę
*poprawiać nawilżenie
*poprawiać kondycję skóry

SKŁAD:

MOJA OPINIA:
Zacznę od tego, że z tyłu na opakowaniu mamy informację, że krem zawiera mocznik i po nałożeniu możemy odczuwać pieczenie, swędzenie skóry lub mrowienie, które powinno ustąpić. U mnie absolutnie nic takiego się nie dzieje. Szalenie odpowiada mi konsystencja, która jest leciutka. Niemal natychmiast się wchłania, choć zostawia delikatny film na skórze - informacja na opakowaniu, film chroni przed nadmierną utratą wody oraz niekorzystnym wpływem czynników zewnętrznych. Co ciekawe krem nie ma za zadanie działać matująco, a wydaje mi się, że znacznie ograniczył świecenie się mojej twarzy. Rzeczywiście po zastosowaniu nasza skóra odczuwa ulgę, mamy odczucie nawilżenia i wyjątkowej miękkości - przez mocznik skóra jest gładziutka. Nadaje się pod makijaż, nic się nie roluje. Jestem bardzo zadowolona, najwidoczniej moja skóra na twarzy potrzebowała mocznika - nie wiem czy latem krem sprawdzi się tak świetnie, ale w tym okresie działa bardzo dobrze. W pełni go polecam. 

Czy używałyście kiedyś kremu do twarzy z zawartością mocznika?
Pozdrawiam:*

9 komentarzy:

  1. lubię specyfiki z mocznikiem:) świetnie nawilżają:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Podoba mi się jego działanie - fajnie, że dobrze radzi sobie z nawilżaniem, nie każdy krem to potrafi :)

    OdpowiedzUsuń
  3. co prawda nie mam takiego problemu ze skórą na twarzy, ale na nogi z chęcią bym go wypróbowała :D

    OdpowiedzUsuń
  4. o proszę- marka nam kompletnie nieznana..

    OdpowiedzUsuń
  5. pierwszy raz go widzę, ale zapowiada się ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie miałam jeszcze styczności z takim kremem, ale z pewnością by mi się przydał :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Produkuje go Floslek, pewnie kojarzycie producenta.

    OdpowiedzUsuń