DELIA STARLIKE BŁYSZCZYK DO UST

Cześć. Dzisiejsza notka poświęcona będzie produktowi do ust marki Delia Cosmetics - błyszczyk Starlike w kolorze 1 . Błyszczyk ma zapewniać lustrzany blask naszym ustom oraz nawilżenie. Producent w opisie zaznaczył, że błyszczyki posiadają drobinki, dostępne są w 8 odcieniach.

 Niestety wszystkie napisy bardzo szybko się starły:( Błyszczyk ważny od otwarcia przez 36 miesięcy.
 Aplikator dość wygodny.
 Kolor na ręce i na ustach:


 Bardzo trudno mi oceniać ten błyszczyk, bo kolor nie jest trafiony, nie lubię takich odcieni, zdecydowanie wolałabym jakiś delikatny róż. Do tego drobinki są bardzo widoczne co nie do końca mi się podoba.Produkt wytrzymuje na ustach około 2 godzin bez jedzenia i picia. 

PLUSY PRODUKTU:
- rzeczywiście nawilża usta
- nie podkreśla suchych skórek
- nie wchodzi w załamania
- odpowiednia konsystencja 

MINUSY PRODUKTU:
- zapach słodki i owocowy ( wiem, że dla wielu może to być zaleta )
- zbyt duża ilość drobinek ( choć z opisu wynika, że ma to być iskrzący błyszczyk )
- tragiczne opakowanie, z którego ekspresowo ścierają się napisy
- daje efekt bardzo mokrych, błyszczących ust, ja tego nie lubię

Zdecydujcie same czy jest to produkt dla Was?

7 komentarzy:

  1. ja lubię takie błyszczyki i kolor też całkiem fajny :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kolorek ładny i dla mnie na plus jeżeli chodzi o zapach..lubię słodkie i owocowe :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Drobinki mnie nie przekonują ;/

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajnie, że nie podkreśla suchych skórek, ale kolor nie mój :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja ostatnio mało sięgam po błyszczyki

    OdpowiedzUsuń