DERMAVEEL KREM NA ATOPOWE ZAPALENIE SKÓRY

Cześć. Dziś o kremie przeznaczonym do zwalczania dolegliwości jakie towarzyszą osobom z atopową skórą. Dermaveel jest wyrobem medycznym stosowanym w leczeniu wspomagającym atopowego zapalenia skóry oraz innych dermatoz o niewiadomej etiologii, w przebiegu których występuje sucha skóra, zaczerwienienie i świąd skóry. Leczy świąd, zaczerwienienie i suchość skóry. 

 Skład na wysokim poziomie:

 Otrzymałam małą wersję 15 ml.  Pełne opakowanie to 30 ml. Cena w granicach 40 zł.
 Produkt dostajemy w kartoniku, dołączona jest ulotka informacyjna. Krem w aluminiowej tubce, była zaślepka, którą usunęłam w momencie otwarcia. Zużyć należy w 3 miesiące od otwarcia. Posiada zapach, mi się nie podoba, ale na szczęście długo się nie utrzymuje. Wydajność rewelacyjna, wystarczy naprawdę mała ilość. Konsystencja lekka, łatwo się rozsmarowuje.



Opinia:
Krem jest bardzo dobry. Spełnia swoje podstawowe zadania: łagodzi skórę, zmniejsza zaczerwienienie , jednym słowem koi. Łagodzi świąd i rzeczywiście nawilża suchą skórę. Pierwsze efekty zauważycie po pierwszej aplikacji i to jest świetnie. Zaleca się aplikować 2 razy dziennie. Wg mnie jest to produkt warty swojej ceny, bo robi to co obiecuje producent, do tego jest wydajny i ładnie się wchłania. Jeśli macie taką skórę lub ktoś z Waszego otoczenia to sięgnijcie po ten produkt, będziecie naprawdę zadowoleni. Ja z czystym sumieniem polecam.

Znacie ten krem?

7 komentarzy:

  1. Na wybrednej i przesuszonej skórze mojego męża też sie świetnie sprawdził.

    OdpowiedzUsuń
  2. Muszę go zakupić dla moich smerfów :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Znie mam atopowego zapalenia skóry, ale moja skóra jest dość problematyczna. Zastanowie sie nad nim

    OdpowiedzUsuń
  4. Tego kremu nie mam, ale używam obecnie od Mediderm. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kremu używam od kilku lat. Jest świetny i naprawdę łagodzi świąd i goi zmienioną chorobowo skórę. W dodatku aplikacja Dermaveel niejednokrotnie pozwoliła mi wyjść z opresji :) - mam syna, również atopika, a pielęgnacja jego skóry nie należy do łatwych i przyjemnych (aplikacja zajmuje go na kilka chwil).

    OdpowiedzUsuń