DOVE OXYGEN MOISTURE - LINIA DO WŁOSÓW

Witam. Dziś przedstawię Wam moją opinię na temat : szamponu, odżywki i sufletu - trio z Dove. Oxygen Moisture - linia do włosów cienkich i pozbawionych lekkości z technologią Oxyfusion, wykorzystuje lekkie składniki pielęgnacyjne, połączone atomami tlenu, nawilża włosy dodając im do 95% więcej objętości. 



Szampon Oxygen Moisture - transparentna, lekka formuła o innowacyjnym działaniu. Nawilża cienkie włosy, zwiększa ich sprężystość, dodaje objętości.



Odżywka Oxygen Moisture  - lekka formuła, nawilża, delikatnie wygładza włosy bez ich obciążania. 




KONSYSTENCJE:

szampon bezbarwny
odżywka gęsta, perłowa


MOJA OPINIA - SZAMPON I ODŻYWKA

Szampon Oxygen & Moisture sprawdził się u mnie średnio, nie wywołał zachwytu. Używam go na zmianę z szamponem keratynowym. Dobrze oczyszcza moje włosy, nie obciąża ich, nie powoduje przetłuszczania, jednak nie dodaje objętości. Coś co mnie pozytywnie zaskoczyło to fakt, że niesamowicie wygładza on moje włosy, nie musiałabym używać odżywki. Zapach całej linii kojarzy mi się z zapachem profesjonalnych kosmetyków używanych w salonie fryzjerskim, jest bardzo przyjemny.

Odżywka - dodaje moim włosom objętości - działa, za co ogromny plus. Włosy po niej łatwo się rozczesują. Wyglądają zdrowo, nie puszą się, są miękkie i dłużej zachowują świeżość.Szkoda, że producent nie poinformował ile trzeba taką odżywkę trzymać na włosach, ja średnio trzymam 5-7 minut, a czasem nawet krócej. Efekt pozytywny.

Odżywka i szampon mają po 250 ml pojemności, cena za sztukę około 20 zł.


Lekki nawilżający suflet do włosów

Suflet pełni rolę bardzo lekkiej, nawilżającej maski, ma głęboko nawilżać i dodawać włosom objętości.




  200 ml koszt około 20 zł. 

MOJA OPINIA O SUFLECIE:

Jak możecie zobaczyć suflet ma bardzo lekką konsystencję  w porównaniu do odżywki, stosuję go raz na tydzień i trzymam 20 minut po czym zmywam. Rzeczywiście działa jeszcze lepiej niż odżywka, moje włosy są mocniej odbite od nasady i wydaje się, że jest ich znacznie więcej. Zapach jak w przypadku wszystkich tych produktów utrzymuje się bardzo długo na włosach. Suflet wygładza włosy, nie ma mowy o puszeniu.
Jestem na tak.

Podsumowując: seria Oxygen & Moisture zaskoczyła mnie, szampon okazał się średniakiem, ale odżywka i suflet to produkty, po które sięgam z przyjemnością. Jest to fajna propozycja jeśli chcecie dodać włosom objętości niekoniecznie za pomocą lakieru:):)

11 komentarzy:

  1. Kosmetyki Dave są dla mnie totalną niewiadomą.Nie kupuję ich wcale.
    Jedynie uwielbiam mydło-świetne jest do mycia;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ta seria najbardziej mnie kusi, słyszałam sporo dobrego, ale sama nie używałam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Baaaardzo kusi mnie cała ta seria :) Nawet te opakowania przyciągają wzrok :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo, bardzo dawno nie miałam nic z Dove ale ta seria jest wyjątkowo kusząca. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Moje włosy nie należą do cienkich wręcz przeciwnie jest dużo, są grube i jeszcze puszą się :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawi mnie ten suflet, nazwa bynajmniej dziwna :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. O ile kostki myjące tej marki są całkiem niezłe, o tyle ich linie do pielęgnacji włosów zupełnie mnie nie przekonują.

    OdpowiedzUsuń
  8. Odżywka mnie interesuje, bo szampony Dove bardzo słabo się spisują na moich włosach :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Kobiece Fascynacje , Blogger