DOVE PURELY PAMPERING - RECENZJA PRODUKTÓW

Cześć. Zapraszam na recenzję produktów Dove Purely pampering - odżywczego żelu pod prysznic masło shea z wanilią oraz kostki myjącej o takim samym zapachu. 


Opakowanie, szata graficzna żelu:

 Pojemność 250ml.
 Skład:
 Konsystencja:

 MOJA OPINIA:

Żel z opisu producenta ma sprawiać, że nasza skóra będzie bardziej gładka, miękka po prysznicu już po pierwszym użyciu. Ja oczekuję od żelu by dobrze mył ( oczyszczał ) i nie przesuszał skóry. Żel dove z masłem shea i wanilią sprawdza się w tej roli bardzo dobrze. Oczyszcza skórę i nie powoduje jej przesuszenia. Jego konsystencja jest bardzo bogata, kremowa, dobrze się pieni. Nie ma problemu z wydobyciem produktu, pomimo jego bogatej formuły. Jedynie ta wersja zapachowa mi się nie spodobała. Muszę zakupić inną i z pewnością będę wracać do tego produktu. Polecam.

Kostka myjąca:




MOJA OPINIA:

Kostka myjąca jest zdecydowanie moim faworytem. Polubiłam ją jeszcze bardziej od żelu. Oczyszcza skórę, nie wysusza, tworzy ładną pianę. Mam wrażenie, że nawilża i pielęgnuje skórę. Używanie jej to czysta przyjemność. Ale podobnie jak w przypadku żelu wiem, że skuszę się na inną wersję zapachową.
Kostka ma 100 gram, w cenie regularnej kosztuje coś około 4 złotych, ja trafiłam ostatnio promocję w kauflandzie i za wersję kokosową zapłaciłam niewiele ponad 2 zł. Warto postawić na kostkę myjąca Dove, bo ma dobre właściwości pielęgnacyjne, nie wysusza, a w 1/4 składa się z nawilżającego kremu. Szeroki wybór zapachów sprawi, że na pewno odnajdziecie swój typ. Polecam.

Znacie produkty Dove z masłem shea i wanilią?

7 komentarzy:

  1. Lubię i mydełka i żele Dove.

    OdpowiedzUsuń
  2. Miałam kiedyś tą kostkę myjącą i miło wspominam ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Oj juz dawno nie miałam nic z tej marki:)

    OdpowiedzUsuń
  4. lubię te żele :) ale tego zapachu jeszcze nie miałam

    OdpowiedzUsuń
  5. Lubię Dove, świetne produkty, nie wysuszają (a może i nawilżają) i bosko pachną. Rzadko Dove kupuję, bo jest tyle tych pokus kosmetycznych, a ja dochowuję wierności kosmetykom bardzo rzadko... Jednak takiego Dove jeszcze nie widziałam :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mi zapach tej wersji bardzo się podoba, również lubię żele Dove ogórek z zieloną herbatą (bardzo odświeżający) oraz wariant caring oils :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Lubię mydełka Dove, są bardzo przyjazne dla skóry :)

    OdpowiedzUsuń