EVELINE COSMETICS KREMY DO DEPILACJI ARGAN OIL

Cześć. Dziś chciałabym Wam opowiedzieć o dwóch kremach do depilacji firmy Eveline Cosmetics z serii Argan Oil. Mowa będzie o 9w1  - ultradelikatnym kremie nawilżającym do depilacji nóg  oraz ultradelikatnym kremie do depilacji miejsc wrażliwych ręce, pachy, bikini. 


Krem w czarnym opakowaniu - dedykowany do depilacji nóg, skutecznie spowalnia odrastanie włosków, pozostawia skórę aksamitnie gładką, efekt gładkiej skóry w 3 minuty.

Krem z Panią na opakowaniu - do depilacji miejsc wrażliwych rąk, pach i bikini, 80% wolniej odrastające włoski.

Oba kremy mają pojemność 125 ml. Do opakowania w każdym kremie dołączona jest szpatułka, którą nakładamy krem, a potem ściągamy. 

 Krem z Panią na opakowaniu (ręce, pachy, bikini skład):
 Czarny krem (nogi) skład:

Konsystencja dość gęsta, bardzo dobrze się nakłada.

  Moja opinia: 
Oba kremy stosowałam tylko i wyłącznie do usuwania owłosienia z nóg. Jestem strasznie zaskoczona efektami - bowiem krem w wersji sensitive przeznaczony do depilacji rąk, pach i bikini na moich nogach działał znacznie szybciej i dokładniej - prawdziwy szok. Za to krem do depilacji nóg działał bardzo wolno i niedokładnie. Produkty specyficznie pachną - osobom wrażliwym może to przeszkadzać. Wersja sensitive sprawdziła się u mnie zdecydowanie lepiej, dokładniej i szybciej usuwała włoski ( choć i tak nie była to perfekcyjna depilacja ) . Podsumowując :

PLUSY KREMÓW:

- nie podrażniły mojej skóry
- łatwa aplikacja
- nie zatniemy się jak maszynką, nie używamy depilatora,a tym samym nie ma bólu
- w miejscach gdzie krem zadziała mamy gładziutką skórę
- nie wysuszają skóry

MINUSY KREMÓW:

- nie usuwają dokładnie włosków
- nie działają szybko - przynajmniej u mnie czas trzymania kremu na skórze to ok. 10 do 12 minut
- brzydko pachną
- są mało wydajne w przypadku depilacji większej powierzchni np. nóg
- nie spowalniają odrastania włosków, nic takiego nie zauważyłam

Używałyście/Używacie kremów de depilacji? Jakie jest Wasze zdanie?

10 komentarzy:

  1. U mnie najlepiej sprawdza się Veet z gąbeczką.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. właśnie chcę go zakupić po Twojej blogowej recenzji:)

      Usuń
  2. Już od dawna nie używam takich kremów, bo żadne nie działają tak jak powinny. A o spowolnieniu odrastania włosków to nawet nie marzę :)
    Pozdrawiam i jeśli masz ochotę zajrzyj do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. nie uznaje kremó do depilacji. Jaka to musi być w nich chemia, ze pozwalają "zgolić" włoski bez maszynki..

    OdpowiedzUsuń
  4. dokładnie, wydajność jest zerowa :(

    OdpowiedzUsuń
  5. u mnie totalnie się nie sprawdziły.. ;/

    OdpowiedzUsuń
  6. U mnie kremy odpadają, mam po każdym chyba lekko podrażnioną skórę, a nie chcę jej doświadczać w ten sposób :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie używam kremów do depilacji, strasznie drażniły mnie ich chemiczne zapachy. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. U mnie takie kremy sprawdzają się jedynie do depilacji wąsika :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Kobiece Fascynacje , Blogger