GOOSE CREEK JUICY PEAR

Cześć. Wczoraj pisałam Wam o nieudanej świeczce, dziś będzie o wosku GOOSE CREEK Juicy Pear. Czy spełnił on moje oczekiwania?

Opakowanie:

 Juicy Pear - zapach słodkich, soczystych jabłek, i gruszek, wytrawnej żurawiny, a do tego kropli piżma i wanilii.

Wosk podzielony jest na kostki- 6 kawałków. Waga całości - 59 g. Gdyby ktoś nie wiedział to wosk sojowy. 

MOJA OPINIA:

Juicy Pear to strzał w dziesiątkę. Po umieszczeniu jednego kawałka wosku w kominku możemy cieszyć się naprawdę dość intensywnym, a zarazem zrównoważonym, nie przyprawiającym o ból głowy zapachem. Nie jest on słodki, ani duszący, doskonale wyważony - nie czuć wyraźnie gruszki, jest ona przełamana żurawiną i wanilią. Myślę, że ten zapach może spodobać się wielu osobom. Uwielbiam go palić, pokój pachnie niezwykle.. to kolejna jesienna przyjemność. Do tego herbatka lub gorąca czekolada, książka i mamy jesienny klimat, choć myślę, że juicy pear sprawdzi się o każdej porze roku. Polecam. Jestem zauroczona.

Palicie woski, niech zgadnę... pewnie wiele z Was pali YC, dla mnie Goose Creek zdecydowanie wygrywa, spróbujcie koniecznie jeśli jeszcze tego nie zrobiłyście:)

6 komentarzy:

  1. Ja jeszcze nie miałam nic z goose creek ale bardzo kusi mnie ich oferta. ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. mam zapach jabłkowy, ale jeszcze nie mam kominka ;D Tak się zabieram za jego zakup i ciągle zapominam ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie miałam jeszcze, ale myślę, że by mi przypadł do gustu :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam gruszkowe aromaty, z pewnością i mi zapach przypadłby do gustu

    OdpowiedzUsuń
  5. Koniecznie muszę ich spróbować, uwielbiam gruszkowe zapachy! :)

    OdpowiedzUsuń