HEAN GLAM ROZŚWIETLACZ DO TWARZY I CIAŁA

Cześć. W swojej kolekcji posiadam dwa rozświetlacze - WIBO DIAMOND ILLUMINATOR i HEAN GLAM wielofunkcyjny rozświetlacz do twarzy i ciała - o nim właśnie będzie dzisiejsza notka.



 Opis:

Rozświetla skórę, czyniąc ją promienną i pełną blasku. Jedwabiście kremowa konsystencja wzbogacona pielęgnującym olejkiem marula pozostawia subtelnie świetlisty efekt na skórze. Doskonały do podkreślenia policzków, okolic oczu i brwi oraz dekoltu. 

 Pojemność 9g odcień LIGHT ROSE

MOJA OPINIA:

Polski, świetny produkt - tak myślę. Zgodzę się z producentem, że daje bardzo subtelny, naturalny efekt. Skóra jest pięknie muśnięta, produkt tworzy piękną taflę. Nie ma mowy o żadnych nachalnych drobinkach. Efekt jest naprawdę delikatny,ale możemy go stopniować ( budować ),   rozświetlacz ma dobrą pigmentację, jest dobrze zmielony.  Jestem nim zauroczona. Trzyma się cały dzień.  Dodatkowym plusem jest lusterko i same opakowanie - poręczne, idealne do torebki. Napisy się nie ścierają. Porównując go do Wibo ten wypada jeszcze lepiej - przynajmniej mi podoba się taki naturalny efekt glow:) Poniżej zobaczycie odcień. 

Stosujecie rozświetlacze?

Komentarze

  1. super, jak jest taki fajny-nie znam go :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ładny i naturalny kolor, też nie lubię drobinek
    dobrze że ich tu nie ma

    OdpowiedzUsuń
  3. nie znam go, ale dobrze wiedzieć, że jest fajny :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo przypomina rozświetlacz z Kobo, ale nie widziałam go na żywo stwierdzam po zdjęciu.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja kocham moja Mary Lou i nie zamienie na inna/y :P

    OdpowiedzUsuń
  6. Aktualnie mam faze na płynne rozświetlacze, ale dobrze wiedzieć, o istnieniu powyższego :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Rzeczywiście wygląda ciekawie. Nie jest aż taki dyskotekowy ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Stosuję rozświetlacze, wolę je niż bronzery. Aktualnie mam rozświetlacz w kulkach z Avonu :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. piękny ma kolor :)

    oczywiście super blog jest co poczytać obserwuje dlatego:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja aktualnie używam rozświetlacza Makeup Revolution :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Mój jest w znacznie ciemniejszym odcieniu, ale świetnie się sprawdza w roli cienia.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

OBSERWATORZY

FB

INSTAGRAM