HEAN MONO HD CIEŃ DO POWIEK NR 852

Cześć. Dziś poznacie moją opinię na temat cienia do powiek firmy HEAN odcień nr 852. Producent zapewnia intensywną pigmentację i wysoką jakość, jak te zapewnienia mają się do rzeczywistości? Zapraszam dalej.

 Opakowanie to wygodny, odkręcany, plastikowy słoiczek. Niestety garmatura cienia nie jest podana.


Moja opinia:
Kolor jest matowy, pudrowy, choć moje oko wyłapało kilka małych drobinek w opakowaniu, ale na powiece  tego nie widać. Kolor wydaje się być na pierwszy rzut oka bardzo ładny, jednak nie jestem zadowolona z jego stosowania. Moje oko wygląda na strasznie suche po jego użyciu i ten efekt jest straszny, naprawdę gorzej być nie może. Mam wrażenie jakby nie wtapiał się i wygląda strasznie. Niby przykryje jakieś drobne żyłki, przebarwienia na powiece, ale oko wygląda na suche. Nie podoba mi się takie pudrowe, suche wykończenie. Jestem na nie. Być może inny odcień lepiej by się sprawdził, ale raczej nie skuszę się na zakup.

Plusy:

dobra pigmentacja
trwałość

Minusy:

daje efekt suchej powieki, oko wygląda na zmęczone

Znacie cienie Hean?

Komentarze

  1. Mój cień daje takie satynowe wykończenie, przepięknie wygląda na powiece.

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeśli oko wygląda na zmęczone to odpada:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie miałam jeszcze styczności z cieniami marki Hean :)

    OdpowiedzUsuń
  4. uuu szkoda, że się nie spisał :/

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam kilka cieni z Hean i są rewelacyjne. Polecam te z satynowym wykończeniem :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja nie miałam jeszcze cieni tej firmy.

    OdpowiedzUsuń
  7. Kolor ładny, ale poza tym nie kusi.

    OdpowiedzUsuń
  8. Kolor przyjemny, taki bazowy, ja mam z tej serii srebrny :)

    OdpowiedzUsuń
  9. nie używam tego typu produktów ;) jeszcze... :P

    OdpowiedzUsuń
  10. Lubię takie kolory cieni i zużywam je hurtowo ;-) Jednak cieni tej marki nie próbowałam i raczej nie czuję się zachęcona ;-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja nie używam cieni do powiek, bo nie mam czasu. :( Już i tak na mnie wszyscy krzyczą, że tyle siedzę w łazience. Wszystko dlatego, że nakładam kilka rodzajów serum na twarz i po każdej warstwie czekam, aż wyschnie. :D

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

OBSERWATORZY

FB

INSTAGRAM