MIŁOŚĆ ABSOLUTNA ASTOR HOT CHOCOLATE SEASON

Cześć. Dziś pokażę Wam mój ulubiony lakier do paznokci. Rzekłabym, że ten lakier zdobędzie miano ulubieńca roku jeśli chodzi o lakiery. Kolor oczarował mnie od samego początku.
Przedstawiam lakier Astor Quick&SHINE  w kolorze 502 Hot Chocolate Season.






PLUSY:
- cudowny kolor
- dobre krycie już przy 1 warstwie
- wygodny pędzelek
- trwałość przy 2 warstwach około 3-4 dni przy tym, że codziennie myję naczynia i robię pranie ręczne
- szybko wysycha

Dla mnie nr 502 jest ideałem. Kolor bardzo mi się podoba choć wiem, że wielu osobom może wydawać się, że jest kolorem zdecydowanie na nie jeśli chodzi o codzienne paznokcie do pracy itp. Kwestia gustu. Ja serdecznie polecam ten odcień.

Macie swoje ulubione lakiery do paznokci?

Komentarze

  1. fajnie wygląda :) fajnie, że tak długo trzyma :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Odcień fajny, ale nie na co dzień wg mnie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam go w pudełku i już kilka razy po niego sięgałam, ale w końcu odkładałam na miejsce. Podoba mi się i myślę, że w końcu przyjdzie na niego pora :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Muszę pogrzebać w swoich lakierach, mam chyba taki lakier, ale na razie tylko córce maznęłam jakiegoś pazurka, bo chciała.

    OdpowiedzUsuń
  5. Adecydowanie nie mój rodzaj wykończenia. Kolor jest ok, ale to błyszczące wykończenie...

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

OBSERWATORZY

FB

INSTAGRAM