MONPLER VIDA SHOCK - SZAMPON Z KERATYNĄ

Cześć. Pora na recenzję regenerującego szamponu do włosów z keratyną przeznaczonego do częstego stosowania http://monpler.pl/oferta/do-wlosow/vida-shock/szampon-z-keratyna.html .
Jesteście ciekawe jak wypadł? Zapraszam dalej. 

Co pisze producent?
Intensywnie regenerujący szampon z keratyną. Polecany szczególnie do włosów łamliwych, rozdwajających się oraz uszkodzonych zabiegami stylizacji i farbowania, potrzebujących intensywnej regeneracji. Zawartość keratyny i roślinnych protein pozyskiwanych z soi wzmacnia włosy oraz chroni je przed dalszymi uszkodzeniami. Już po kilkukrotnym użyciu szamponu włosy są mocniejsze, bardziej elastyczne i łatwiej się rozczesują. Fryzura nabiera blasku i objętości. Im bardziej zniszczone włosy, tym bardziej spektakularne efekty terapii przy użyciu szamponu keratynowego.



 Moja opinia:
Szampon jest świetny, działa na włosy nie obciążając ich. Ale zacznijmy od opakowania - butelka o pojemności 500 ml wykonana z plastiku z zamknięciem typu klik. Szata graficzna pozostawia wiele do życzenia. Szampon jest bardzo wydajny, ogromna pojemność wystarczy na kilka miesięcy. Pieni się bardzo dobrze, fenomenalnie oczyszcza włosy z zanieczyszczeń. Do tego pachnie przepięknie - wg mnie to mango:) . Konsystencja jest perłowa, nie przecieka przez palce. Kolor delikatnie pomarańczowy, a może powinnam nazwać go brzoskwiniowym. Włosy po umyciu są wyraźnie wygładzone i posiadają dużo więcej objętości. Są miękkie i łatwo się układają, z rozczesaniem też nie ma problemu. Nie podrażnia i nie przesusza skóry głowy.  Generalnie rzecz biorąc włosy wyglądają na zadbane, zdrowe, są lśniące i pachnące. Polecam.



  Odnalazłyście swój wymarzony szampon? 

11 komentarzy:

  1. Nie spotkałam się z nim wcześniej. Gdzie można go dostać? ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja wciąż szukam idealnego szamponu,
    a tego nie znam. . . Pozdrawiam serdecznie
    Marcelka Fashion and LIFESTYLE BLOG
    ♡ ♥ ♡ ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. ooo ;D Wydaje si być super produktem.

    OdpowiedzUsuń
  4. Moje włosy bardzo lubią keratynę niestety nie preferują zmiany szamponu więc nie skusiłabym się. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. jest on dla mnie nowością, nigdy o nim nie słyszałam ;) co do wymarzonego szamponu to nadal poszukuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. ja również go nie znam, ale ciekawią mnie takie ciekawe perełki :)

    OdpowiedzUsuń