Mydło Aleppo Najel 12,5% oleju laurowego

Witam serdecznie. Mydełko Aleppo firmy Najel z 12,5% zawartością oleju laurowego udało mi się przetestować jakiś czas temu. Było to moje pierwsze mydełko tego typu. Kostka o wadze 20g starczyła mi na długo. Zapraszam Was do dalszej części postu gdzie opowiem jak się sprawdziło.

 Mydła Aleppo są polecane do każdego rodzaju cery. Wspomogą nas w walce z łojotokiem, trądzikiem i przesuszoną skórą. 


 Na uwagę zasługuje fakt, że mydło jest produktem naturalnym o świetnym składzie - oliwa z oliwek, olej laurowy, woda i sód roślinny.

Moja opinia:

Mydło stosowałam do twarzy i ciała. W 100% mogę Was zapewnić, że przyczynia się ono do gojenia wyprysków na twarzy. Doskonale oczyszcza twarz, moja aż skrzypiała, ale nie było to aż tak nieprzyjemne  jak po czarnym mydle.  Nie przesuszało mojej skóry, jedynie co mogę mu zarzucić to fakt, że czułam lekkie ściągnięcie na twarzy. Minusem może być również dość specyficzny zapach - dla mnie mydło śmierdziało. Jeśli macie jakieś problemy skórne to polecam ten produkt, są jeszcze wersje z większą zawartością procentową oleju laurowego. 

4 komentarze:

  1. Ciekawe czy mojej cerze spodobałoby sie takie mocne oczyszczenie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam malutkie mydełko aleppo ale nie używałam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. wstyd się przyznać,ale jeszcze nie testowałam żadnego takiego mydełka ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam takie mydełko, ale jeszcze nie zaczęłam go używać :)

    OdpowiedzUsuń