NICOLE 015 RECENZJA ZAPACHU

Cześć. Zapach od Nicole Cosmetics 015 miał być odpowiednikiem znanych damskich perfum Pacco Rabanne, czy spodobał mi się i zasłużył na miano ulubieńca? 

 Zapach 015 należy do kategorii zapachów kwiatowych. Jego nuty to: rozmaryn, kolendra, ambra, mandarynka, jałowiec, paczula, estragon, szałwia, drzewo sandałowe, mięta, geranium, bourbon, piżmo, bergamotka, róża i wanilia. 
 Szklana buteleczka, atomizer psika sprawnie, nie zacina się, idealne rozwiązanie do torebki - mała butelka z pewnością się w niej zmieści. Cena atrakcyjna jedynie 13,99 zł.

Moja opinia:
Mówiąc szczerze zapach mnie rozczarował.. Nuty zapachowe kompletnie mi nie odpowiadają, zapach wg mnie jest męski. Oczywiście plusem jest to, że utrzymuje się na ubraniach bardzo długo, na ciele też długo możemy go wyczuć. Zapach jest kwiatowy, ale z kategorii ciężkich, mocnych woni. Na dzień kompletnie odpada. Nie przekonał mnie. Jestem rozczarowana. 

A Wy lubicie ciężkie kwiatowe zapachy, zbliżone do męskich, a może jesteście zwolenniczkami ultra kobiecych, delikatnych kwiatowych lub świeżych zapachów, a może darzycie sympatią orientalne? 

Komentarze

  1. Ja lubię różne zapachy. Czasami te zbliżone do męskich też mi się podobają ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Za ciężkimi zapachami nie przepadam, ale mam ich 2 zapaszki i lubimy się ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie lubię ciężkich zapachów, więc pewnie ten by mi się również nie spodobał :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam jeden zapaszek nicole i bardzo go lubie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja niektore unisexy bardzo lubie :P

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam jakiś ich zapach i całkiem przypadł mi do gustu.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

OBSERWATORZY

FB

INSTAGRAM