ORIFLAME - BALSAM DO RĄK I CIAŁA SOLAR

Cześć. Zapraszam na recenzję balsamu SOLAR Oriflame. 
Balsam ma zapewniać długotrwałe uczucie miękkości i gładkości, szybko się wchłaniać, mieć lekką konsystencję. Zawiera łagodzący Panthenol.




Pojemność 150ml. Cena około 22zł.


Skład:
Aqua, Glycerin, Ethylhexyl Stearate, Cetyl Alcohol, Glyceryl Stearate, Stearyl Alcohol, Caprylic/ Capric Triglyceride, Dimethicone, Parfum, Stearic Acid, Cetearyl Ethylhexanoate, Methylparaben, Imdazolidinyl Urea, Carbomer, Ceteareth-20, Propylparaben, Penthenol, Sodium Hydroxide, Benzyl Salicylate, Propylene Glycol, Isopropyl Myristate, Hibiscus Sabdariffa Extract, Passiflora Incarnata Extract, Butylphenyl Methylpropional, Linalool, Limonene, Hydroxycitronellal, Alpha-isomethyl Ionone, Citronellol, Phenoxyethanol, CI 15510


Konsystencja:
 lekka, przyjemna, wchłania się natychmiastowo


Zapach bardzo ładny, kwiatowo- owocowy, delikatny, ale wyczuwalny na skórze długo po aplikacji.

MOJA OPINIA:
Balsam SOLAR zaskoczył mnie pozytywnie. Przywodzi mi na myśl lato - jego kwiatowo - owocowy zapach sprawia, że najchętniej zostawiłabym sobie go na lato. Używam go na całe ciało, wchłania się szybko, możemy wskoczyć w ubranie zaraz po aplikacji. Skóra jest nawilżona, miękka i pięknie pachnie. Wieczorami próbowałam go używać do dłoni, ale pachnie zbyt intensywnie i miałam wrażenie jakbym używała perfum na dłonie, dlatego darowałam sobie i dłoni nim już nie smaruję. Stosuję go na zmianę z balsamem Vaseline. 
Jeśli szukacie "perfumowanego" balsamu do ciała to polecam. Powiedziałabym nawet, że przed wyjściem wystarczy go użyć i nie potrzeba już perfum. Jedyne moje zastrzeżenie to skład:(

Stawiacie na balsamy czy masła do ciała w okresie jesienno - zimowym?

9 komentarzy:

  1. Zaciekawiłaś mnie tym kremem.Ja obecnie używam kremu marki Evree.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja już sobie kosmetyki tej firmy podarowałam ;/ i raczej nie wrócę do nich.

    OdpowiedzUsuń
  3. rzadko sięgam po Oriflame, ale bardzo lubię ich tusze, szczególnie Wonder ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. ja również rzadko bardzo używam kosmetyków Oriflame. Jeśli chodzi o to co w okresie jesiennym stosuję to są to masła do ciała :)

    OdpowiedzUsuń
  5. U mnie się nie sprawdził i przeszkadzał mi zapach :)

    OdpowiedzUsuń
  6. jak dla mnie skład, nie najgorszy ;) i raczej mi nie po drodze do kosmetyków oriflame :P ja używam to co akurat kupię i raz jest to masełko a raz balsam, choć jakoś zimą rzadziej pamiętam o tym rytuale ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Skład jest bardzo średni, ale szczerze mówiąc po tej marce nie spodziewałam się niczego lepszego.

    OdpowiedzUsuń
  8. Jest calkiem przyjemny, lubie go uzywac :)

    OdpowiedzUsuń