PAESE ADORE 3D LASH MASCARA

Cześć, dziś recenzja mascary do rzęs Paese - Adore 3D Lash Mascara. 
Tusz ma rozdzielać, maksymalnie wydłużać i intensywnie podkręcać rzęsy, sprawiać, że nabiorą trójwymiarowego efektu. 



Pojemność 13ml, ważny 6 miesięcy od otwarcia, hipoalergiczny.

MOJA OPINIA:

Tusz spełnia swoje podstawowe zadanie - podkręca i wydłuża rzęsy. Nie osypuje się w ciągu dnia. Minusem jest to, że dość szybko wysycha:(. Szczoteczka dla mnie trochę za duża, zdarzyło mi parę razy narobić nią szkód, ale nie jest najgorsza. Tusz nie podrażnia oczu. Niby spełnia obietnice, ale mi czegoś brak ... rzęsy nie są pogrubione i nie uważam, że są efekt jest piorunujący. Jest to mascara dobra, ale miana mojego ulubieńca nie zdobędzie, kosztuje 29,90 zł oceńcie same na zdjęciu poniżej jaki efekt daje ( dolnych rzęs nigdy nie maluję ):


Jakie tusze polecacie?

Komentarze

  1. Nie miałam okazji używać tuszu z tej firmy. Obecnie maluję rzęski Lovely Pump Up i przy dziennym makijażu dobrze się sprawdza :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam go, ale czeka na swoją kolej,
    ja idealnego tuszu jeszcze nie znalazłam. .
    pozdrawiam serdecznie
    Marcelka Fashion :) ♡

    OdpowiedzUsuń
  3. szkoda, że taki średniaczek, bo w cenie 30zł można dostać o wiele lepsze maskary, chociażby z Maybelline :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ja używam teraz maybelline sensational i jestem bardzo zadowolona :) a z paese nigdy tuszu nie mialam

    OdpowiedzUsuń
  5. mój jeszcze czeka w kolejce, ale za taką cenę spodziewałabym się troszkę lepszego efektu

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie miałam jeszcze styczności z tą maskarą

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie znam, ale efekt jest ładny :) ja lubię tusze od Eveline !!

    OdpowiedzUsuń
  8. dość duża szczoteczka, nigdy tuszu nie miałam, bardzo polubiłam rusz z Miss Sporty

    OdpowiedzUsuń
  9. Tej nie znam...ale ja uwielbiam tusze Maybelline :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Miałam,ale chyba nie było efektu wow, bo nie pamiętam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. U mnie wciaz czeka, a co do efektu, jest ok na dzien, ale na wieczor hmmm...

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja teraz polecam Maybelline Lash sensational :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

OBSERWATORZY

FB

INSTAGRAM